Avatar billede kack Nybegynder
27. december 2004 - 17:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad skal der være i et community?

Jeg ved ikke helt om det er her den skal ligge. Men prøver alligevel :)

Hvad synes I der skal være i et community? Da jeg er igang med at lave et. Har fået lavet en hel del ting til det. Men synes der mangler noget :)

Så bare skriv alt det I synes der skal være i et community.

På forhånd tak

PS. Mit community ligger her: www.kack.dk/kackcommunity2 , hvis i skulle få lyst til at prøve det :)
Avatar billede wanze Nybegynder
30. december 2004 - 23:14 #1
Et forum, muligvis et internt mailsystem.
Avatar billede got-it Nybegynder
01. januar 2005 - 21:10 #2
hvilken aldersgruppe og hvilke personer henvender dit community sig til? = næsten logisk hvad der skal være så (;
Avatar billede mr-xmas Nybegynder
10. januar 2005 - 17:12 #3
got-it alle aldere vil. ikke rigtig anders? :)
Avatar billede got-it Nybegynder
10. januar 2005 - 17:21 #4
alle aldre!? :S

Må indrømme det er lidt bredt..  Er der interessante ting for body-buildere?  og for børn på 9-10 år? :o
Avatar billede mr-xmas Nybegynder
10. januar 2005 - 23:00 #5
got it tror det er en side som er til mennesker der stener feks lige som arto.
Men ved ikke
Avatar billede kack Nybegynder
11. januar 2005 - 18:47 #6
Hmm.. Synes ikke siden henvender sig til alle aldre. Nok mest til unge (drenge)..

Og der komemr snart et artikkel system, hvor man kan læser artikler (sjovt nok :D).. Artiklerne kommer til at handle om alt muligt.. Lige fra IT til sport..