Avatar billede roed Nybegynder
27. december 2004 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere sat op til samme Exchange konto i Outlook 2003?

Scenarie:
4 brugere skal have adgang til samme mailbox på Exhange2003 (mail1@xxx.dk). De skal alle kunne svare på mails og de skal sendes fra samme konto som de kom til (altså mail1@xxx.dk). Alle mails skal lande i samme "Sendt post"mappe så alle kan se hvad der er blevet sendt. De har hver deres egen mailbox også, samt eget bruger login til SBS2003.

Problem:
Når jeg sætter alle brugers Outlook op til at hente fra den fælles mailkonto får jeg fejl som siger at Exchange er i "gendannelsestilstand" og kommer ikke videre, indtil jeg fjerner den mailbox fra de andres Outlook så der kun er 1 som er tilsluttet den mailbox.

Er der en måde jeg kan slutte flere brugere til samme mailbox i Outlook uden at bruger OWA???

Skal det udbybes så sig endelig til..

/roed
Avatar billede jb2003 Nybegynder
27. december 2004 - 15:31 #1
Avatar billede roed Nybegynder
27. december 2004 - 15:55 #2
Tjaaa, det er jo måden at gøre det på, og da også det som jeg har gjort. Men det resultere bare i den besked med at Exchange er i gendannelsestilstand. Så helt go' er den artikel desværre ikke :-((
Avatar billede roed Nybegynder
19. januar 2005 - 19:21 #3
nå, lukker og slukker