Avatar billede acixx Nybegynder
27. december 2004 - 03:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af ny pc

Hejsa

Jeg skal købe en ny PC og ville høre om der er nogen som har nogle specifike links til gode billige PC'er, uden ny skærm,grafikkort,
CD & DVD brænder og mus.

Håber meget at nogle kan hjælpe mig, da jeg skal ud og have den snart.

Har selv kigget lidt på edbpriser.dk
Avatar billede acixx Nybegynder
27. december 2004 - 03:24 #1
smutter i seng men håber der er nogle gode svar imorgen :-)
Avatar billede debuur Nybegynder
27. december 2004 - 10:54 #2
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=375347

http://www.tjdata.dk/default.asp?Shopaddtochartid=11101&action=add&count=1

http://www.tjdata.dk/default.asp?Shopaddtochartid=11155&action=add&count=1

Det var nogle eksempler - skriv evt lidt mere om hvilke krav du har til hd og processor - som du kan se kan man få meget pc for under 3000 kr.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
27. december 2004 - 12:57 #3
Hejsa
Jeg ville uden tvivl gå efter en computer med en bundkort af GOD KVALITET, og problemet er ofte med de computere som ER samlet, at de besidder en billigt low-end bundkort.

Du kunne evt. selv sammensætte en computer hos shg.dk
Avatar billede acixx Nybegynder
27. december 2004 - 21:19 #4
det må gerne koste op til 7000 kr. så gerne noget godt noget
Avatar billede acixx Nybegynder
27. december 2004 - 23:11 #5
Avatar billede xilef100 Nybegynder
28. december 2004 - 00:36 #6
Jeg vil sige at den du viser der, er med et dårligt bundkort og med dårlige ram