Avatar billede micplus Nybegynder
26. december 2004 - 21:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

feedback ønskes

Godaften,

jeg er igang med en lettere om-organisering af vores site. Er desværre ikke den store designer, så det grafiske halter en del ;) men hvordan med det funktionelle ??

http://www.annamic.com/test/index.asp

det skal siges, at "login" og vores dagbog endnu ikke er køreklare - vores webcam er pt. slået fra.

Skal billederne vises, som de bliver nu - eller skal det være i en pop-up ?

farver ?
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
26. december 2004 - 21:36 #1
"farver?"

ja de mangler
Avatar billede micplus Nybegynder
26. december 2004 - 22:37 #2
jo tak,
men hvilke farver- og i hvilket omfang ?
Avatar billede ronni112 Nybegynder
28. december 2004 - 22:23 #3
Hvor tit opdaterer dit webcam?
Det kan godt være forstyrrende hvis man skal sidde og suge bånd fra dit webcam, hvis man bare gerne vil se på billeder?
Evt kan du gøre så man kan slå det fra/til?
Avatar billede micplus Nybegynder
28. december 2004 - 22:28 #4
ronni112,
hver 10 sek, når det er slået til.

jeg vil prøve at lave lidt kode der gør, at billedet ikke forsøges opdateret, når det ikke er online. - skulle du have en god idé til dette er du velkommen :)
Avatar billede micplus Nybegynder
30. december 2004 - 18:09 #5
jeg lader lige denne her stå i et par dage endnu - men det er jo nok med begrænset input ;)

indtil da kunne darkstylerdk, ronni112 - og evt. andre der vælger at deltage, smide et svar, så det er klar til når der skal lukkes....
Avatar billede ronni112 Nybegynder
31. december 2004 - 00:13 #6
Svar skal du få :)
Avatar billede micplus Nybegynder
09. januar 2005 - 07:52 #7
så må jeg vist hellere lukke - ronni112, kunne du ikke lave den kommentar om til et svar denne gang ? ;)
Avatar billede micplus Nybegynder
09. maj 2005 - 12:10 #8
lukker her