Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 14:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Skype uden pc tændt

Hej med jer...

Hvad findes der er muligheder for at ringe over skype, uden at have computeren tændt.

HVH

Henrik
Avatar billede hilfe Nybegynder
26. december 2004 - 15:03 #1
Ja, men det er bare dyrere
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 15:04 #2
Og hvad kan jeg bruge sådan et svar til...

Kunne du venligst uddybe eller komme med links til din påstand.
Avatar billede hilfe Nybegynder
26. december 2004 - 15:05 #3
Det kræver også en form for speciel boks som skal tilsluttes din ADSL-router.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 15:07 #4
hilfe -->> jeps den havde jeg luret, det er jo det jeg spørger om...
Giv mig noget jeg bruge, istedet for at bekræte hvad jeg spørger om... Tak
Avatar billede hilfe Nybegynder
26. december 2004 - 15:12 #5
Det er den eneste mulighed der findes uden du behøver at have din pc tændt.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 15:12 #6
Du afvises, da jeg ikke kan se andet end spam af spørgsmålet.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 15:12 #7
hilfe -->> så kom dog med et link.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. december 2004 - 15:15 #8
Jeg synes at huske at NETTO / ALDI (!) havde en sådan trådløs telefon der kunne det der baseret på SKYPE. For et par uger siden... Jeg har ikke avisen mere... men bare som tips... lignede en alm. trådløs med hoved station osv... (ikke at forveksle med en Mobil telefon!)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 15:16 #9
majsmarken -->> det er sikkert den samme som bilka og alle de andre har der kræver at computeren står TÆNDT.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. december 2004 - 15:22 #10
OK - det (så vidt jeg husker) fremgik ikke af annoncen...
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 15:26 #11
det har højst sandsynligt været denne her: http://www.dualphone.net
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. december 2004 - 15:52 #12
http://klingtech.dk/produkter/skype-telefon-olympia.php

Man jeg kan ikke se om den virker når computeren er slukket
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. december 2004 - 15:53 #13
tilsyneladende skal PC'en være tænt indtil vidre

http://newz.dk/forum/item/50393/
Avatar billede cybermaster Nybegynder
26. december 2004 - 18:52 #14
15:52:13 -->> "Forbindes til telefonstik og PCens USB" og formoder det er den sammen som jeg henviste til i spm 15:26:42
Avatar billede cybermaster Nybegynder
28. december 2004 - 17:13 #15
Tror bare vi lukker.... :-(