Avatar billede petersen Novice
26. december 2004 - 13:07 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Fejl ved opstart

Jeg har kørt programmet spy boot og derefter fjernet det som den fandt, men  nu får jeg en melding ved opstart:
Fejl ved indlæsning af C flg. fil blev ikke fundet
Wild Tangent/Apps/CDA/cda Engine 0400.dll
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. december 2004 - 13:14 #1
Wild Tangent skal også fjernes !!!
Spyware (?) efterladenskab fra eks. WinAmp skins...
Avatar billede logsuppe Nybegynder
26. december 2004 - 13:14 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2004 - 14:19 #3
Hvad har dit spørgsmål med eksperten at gøre???
Avatar billede petersen Novice
26. december 2004 - 16:56 #4
Jeg har bare et problem som jeg troede jeg kunne sæge hjælp til hos eksperten!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2004 - 18:07 #5
petersen> det kan du også, men da du oprettede spørgsmålet stod der dette ved den valgte kategori:
"Anmeld fejl i Eksperten systemet her"

Som jeg prøvede at påpege har du valgt den forkerte kategori. For at få mest mulig hjælp, vil jeg anbefale at du lukker dette spørgsmål (lukke = lave svar selv og acceptere eget svar ved at markere ens nanv i boksen og klikke på accepter), og oprette den i en anden kategori - og siden du nævner spyware - oprette det i kategorien Sikkerhed: Virus

Bare en hjælp :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. december 2004 - 22:19 #6
Det med at lukke spørgsmål er vist ikke lige noget denne bruger praktiserer :-(

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=petersen&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede petersen Novice
27. december 2004 - 14:28 #7
Det er fint nok med kritik hvis den er berettiget hvad den sikkert nok er, men jeg er ikke helt klar over hvad jeg skal gøre! Skal jeg bare skrive at spørgsmåler er lukket eller hvad?
Det er nok rigtigt at jeg ikke altid har brugt den rigtige kategori, men det skyldes udenlukkende uvidenhed!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 14:41 #8
petersen> det er ok :)

Du skriver noget i tekstboksen - klikker ude til venstre i "radioknappen" i svar - nu har du en ekstra boks hvor du kan markere dit navn og klikke på accepter ;)
Avatar billede petersen Novice
27. december 2004 - 14:51 #9
Jeg har fulgt div. råd, håber det ok nu!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 14:55 #10
ja - så snart du accepterer eget svar :)