Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 00:18 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Databasefejl på eksperten?

Nu har jeg gennem ca 14 dage jævnlig mødt dette billede, hvorfor ophører problemet ikke? http://www.clan-ffj.dk/eksperten.jpg

Ydermere så funker det underlige kontrolsystem med overskrifter til spørgsmål ikke. Som overskrift havde jeg først angiver "Databasefejl?" og til det fik jeg svaret: Din titel er ikke beskrivende.

Jeg mener den var meget beskrivende?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2004 - 00:22 #1
Tja jeg kan kun medgive dig at den kommer med jævne mellemrum :-)
Avatar billede gammelhat Nybegynder
26. december 2004 - 00:23 #2
Eksperten må ønske sig en ny server i julegave til næste år
Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 00:24 #3
:)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. december 2004 - 00:52 #4
Helt enig - ALT for mange nedbrud på E den seneste tid - ofte flere gange om dagen ;-)
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 01:00 #5
Popsy - angående det med deres kontrolsystem... så siger den det der ligemeget hvad hvis ikke der er mindst 2ord...

Sådan ser det i hvertfald ud
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 01:01 #6
nej den går ikke... kan se der er overskrifter med to ord.. hehe så tror jeg det er når man sætte et "?" tegn efter et enkelt ord at den fejler...
Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 01:02 #7
Jamen det holder da ikke, man kan da sagtens lave en sigende overskrift (i nogen tilfælde) med ét ord og et ? :)
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 01:05 #8
Det kan man sagtens ja... men tror det er derfor den brokker sig.... fordi de åbenbart ikke tror man kan beskrive et problem med et "spørgsmål" på ét ord:)

Det ser bare dumt ud at jeg kan finde et spørgsmål ude på eksperten lige nu som hedder "Bærbar" og den er beskrivende nok hehe
Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 01:08 #9
hehe
Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 01:09 #10
En anden fejl der også er ved at drive mig til vanvid, er at alle mails fra denne kategori "eksperten" sendes dobbelt til mig. Det går sq ikke den rigtige vej :D
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 01:14 #11
hehe jeg har ikke oprettet et spørgsmål i denne kategori så ved ikke om det gælder andre brugere også men komisk fejl:)

Lige nu får jeg kun en mail herfra..

(ps. der fik du lige 2 mails herfra igen hehe)
Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 01:17 #12
Pyt, fejl på eksperten er ikke det jeg oplever mindst af, f. eks. denne: http://www.clan-ffj.dk/eksperten2.jpg  ("Siden kan ikke vises" er min egen skyld, men opdelingen af siden er ikke :D )
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 01:19 #13
hehe den får jeg også en del af hehe ... men det bare lige at trykke F5 :)
Avatar billede popsy Novice
26. december 2004 - 01:28 #14
yeps, men irriterende :)
Avatar billede popsy Novice
27. december 2004 - 23:55 #15
Nyeste skud på "fejl"stammen :D www.clan-ffj.dk/eksperten3.jpg
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2004 - 13:44 #16
Og det skete igen, jeg valgte så at sende en mail men se hvad der kom retur???

Hi. This is the qmail-send program at balrog.web-sale.dk.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<webmaster@eksperten.dk>:
Sorry. Although I'm listed as a best-preference MX or A for that host,
it isn't in my control/locals file, so I don't treat it as local. (#5.4.6)
Avatar billede popsy Novice
29. december 2004 - 14:23 #17
hehe, det går da godt :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. december 2004 - 14:34 #18
Forrygende ;-)
Avatar billede popsy Novice
03. januar 2005 - 17:53 #19
Nåh, kan nok lige så godt lukke igen :-/

Iøvrigt har jeg vist fået gratis pro indtil februar engang, uden at have fortjent det, så jeg går udfra det er bestikkelse for at lukke dette spørgsmål :D
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2005 - 19:47 #20
Du blev da nr 63 i december så det kan være derfor :-)
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 19:48 #21
Jeg har også fået gratis pro hehe:)
Avatar billede popsy Novice
03. januar 2005 - 23:38 #22
Hmm, det var en overraskelse, men alligevel en af de bedre :) Vidste ikke jeg havde været så aktiv :D