Avatar billede hojben Novice
25. december 2004 - 01:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Konen piller for meget,mangler nu default opsætning af normal.dot

Spørgsmålet går på at jeg godt vil sikre mig at der bliver pillet for meget ved Word's opsætning og konfiguration af dokumenter.
Avatar billede hojben Novice
25. december 2004 - 01:33 #1
at der ikke bliver pillet
Avatar billede hcma Novice
25. december 2004 - 09:54 #2
du kan starte med at slette din "forkerte" normal.dot. Der bliver så dannet en ny næste gang du starter op.
Avatar billede kol Nybegynder
25. december 2004 - 13:47 #3
Ja, eller måske omdøbe den. Så har du mulighed for at reetablere den igen, hvis konen skulle vise sug at have ret denne ene gang.
Hilsen KOL
Avatar billede hojben Novice
25. december 2004 - 19:56 #4
*lol* Kol... "hvis konen skulle vise sug at have ret denne ene gang."

men hvor ligger normal.dot? synes at have fundet en del sidst jeg søgte efter den..
Avatar billede hojben Novice
25. december 2004 - 20:24 #5
okay nu fandt jeg den.. smid svar,,
Avatar billede hcma Novice
26. december 2004 - 10:05 #6
svar
Avatar billede kol Nybegynder
26. december 2004 - 12:41 #7
Hej hojben
catbody kom først med en løsning, og jeg gav et forslag til mulighed for tilbagetog, hvis ændringen viste sig at være for voldsom.
Men mon ikke vi begge synes, at det mere var et tip end egentlig hjælp.
Jeg forslår, at du giver konen et knus istedet for.

Julehilsen KOL
Avatar billede hcma Novice
26. december 2004 - 13:17 #8
enig med kol
hojben: læg selv et svar - afvis mit og accepter dit eget
Avatar billede hojben Novice
26. december 2004 - 13:25 #9
Takker og giver knuset videre :):):)