Avatar billede guldhammer72 Novice
24. december 2004 - 00:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Navn til site?

Hejsa, vi er er par stykker som er ved at lave et online spil noget a'la www.hattrick.org og www.vman.dk, men vi savner et godt navn til spillet.

Er der nogen som kan finde på et godt og klingende navn??

Mvh
Guldhammer72
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
24. december 2004 - 01:12 #1
fodbold-manager.dk er også ledigt.
Avatar billede weblex Nybegynder
24. december 2004 - 09:22 #2
playball.dk
Avatar billede fckcasper Nybegynder
24. december 2004 - 14:22 #3
kan man hører mere om projektet. er det med fodbold eller hvad ?? vil meget gerne hører mere til det
Avatar billede fckcasper Nybegynder
25. december 2004 - 22:25 #4
hvad giver du en mail eller msn vi kan kontakte dig på eller hvad
Avatar billede guldhammer72 Novice
28. december 2004 - 02:45 #5
fckcasper>> Ja det er med fodbold, men alle detaljer er ikke helt på plads, vi mangler bl.a at beslutte om der skal være 1 kamp om ugen eller 3 kampe som i vman, eller noget helt 3.

Det bliver lavet i ASP.

min mail er mivs@paint-shop.dk

Mvh
Guldhammer
Avatar billede guldhammer72 Novice
28. december 2004 - 03:18 #6
fckcasper>> hvad vil du høre, og hvorfor??
Avatar billede bulbous Nybegynder
11. januar 2005 - 15:04 #7
Dansk:
centerforward
vingen
angreb
forsvar
midterringen
frispark

Internationalt:
Offensive
Defensive
Footie
Winner Takes All
The Champions
Championship
Score
Scores
Sweeper
Avatar billede bulbous Nybegynder
12. januar 2005 - 12:22 #8
Går ud fra at det er spørgsmål-stilleren, der har givet mig den grove karmabesked.
Jeg forstår ikke problemet. Guldhammer beder om navne til et fodboldspil, hvilket jeg kommer med nogen forslag til. Grunden til at jeg poster det som svar, er for nemheds skyld: Hvis nu Guldhammer synes at han kan lide et navn (eller flere) kan han direkte acceptere mit svar og slipper for at bede mig ændre en kommetar til svar.

Men det er fint hvis du (hvem du så er) ikke synes om at få svar. Jeg synes bare ikke, at det er nødvendigt at give dårlig karma af den grund.
Peace Out.
Avatar billede guldhammer72 Novice
15. januar 2005 - 00:36 #9
Hov hov, jeg har ikke givet nogen dårlig karma, ved end ikke hvordan man bruger denne funktion *S*
Avatar billede bulbous Nybegynder
20. januar 2005 - 10:47 #10
Ok, undskyld mig den uberettigede påstand.