Avatar billede morteeart Nybegynder
23. december 2004 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Feedback på folketinget.dk

hey

Det er jo snart jul,så her er lidt spas:

Side vudering af www.folketinget.dk

Jeg har selv fundet fejl med f.eks. tegnsættet er forkert osv.

Men for at starte lidt debat, så synes jeg at eksperten kunne vuderer denne side som er betalt af folket, for sit design, kode osv.

Bliver vores skattepenge brugt fornuftigt ?-)

Og God Jul til alle.
Avatar billede mjl Nybegynder
24. december 2004 - 11:59 #1
Vil ikke vurdere andres design, når de ikke selv har bedt om det - måske skulle du vise noget af dit eget, så skal vi give dig kritik af det - det ville være mere modigt!!! Eller er dit eget noget møg, eller kan du overhovedet designe noget som helst - gode spas spørgsmål ikk'?
Avatar billede morteeart Nybegynder
24. december 2004 - 18:10 #2
jeg har fået vuderet mit eget design.

Men jeg er så træt at staten bruger penge på sådan noget skrammel, så tænke at der kunne startes et debat på dette, men folk er vist ligeglade.
Avatar billede mjl Nybegynder
24. december 2004 - 18:38 #3
Ja - det er nok i småtingsafdelingen - ellers kunne en af os "proffer" tilbyde os med kvalitet for pengene...!

Men ligeglade er nok de fleste - især juleaften!
Avatar billede ronni112 Nybegynder
28. december 2004 - 22:25 #4
Jeg er ihvertfald ligeglad :)
Hvis du vil debattere sådan noget, så smut ind på arto.dk
Der er fjolser nok, der er klar til at diskuterer ligegyldige ting :)

Anyway, så har Folktetinget.dk et seriøst problem med skrifttyper
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. januar 2005 - 04:39 #5
Iden var at starte en seriøst debat, med folk som har forstand på webdesign/programmering som mig selv.

Det er jo det forums typisk er til, men herinde går alt jo på point og karma.

Jeg har faktisk sendt emails til deres webmaster omkring emnet.
Men betragt dette som lukket så.