Avatar billede mnp Nybegynder
22. december 2004 - 23:03 Der er 4 kommentarer

hjælp til hastighed på internettet

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad forskellen er på ..

- 2048/128 mbit/s
- og
- 2048/512 mbit/s

- God JUL , allesammen :O)
Avatar billede plazm Nybegynder
22. december 2004 - 23:05 #1
at du kan sende meget hurtigere til andre folk/servere
Avatar billede plazm Nybegynder
22. december 2004 - 23:06 #2
hvis du skal holde lan, bruge webcam, og andre ting "Ud Af Huset" så er det ret vigtigt at upload er forholdsvis høj
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 23:07 #3
med den sidste forbindelse har du 4 gange så hurtigt upload, hvilket vil sige du kan sende med godt 50kb/s i stedet for 16kb/s... :)

hvis du kun bruger linien til at downloade og ikke skal sende mange filer er den første længe fin efter min mening!
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. december 2004 - 23:20 #4
Download/Upload (2048/512).
Download: Alt du henter fra nettet (filer, hjemmesider osv osv).
Upload: Alt andre henter fra dig (hvis du har en ftp/html-server körende, webcam, online spil osv osv).