Avatar billede mnp Nybegynder
22. december 2004 - 22:24 Der er 8 kommentarer

Hvilket antivirus program skal jeg købe

Hvilket antivirus program skal jeg købe ??
Der er mange der snakker om det der Norman ??
Kan man få det gratis et sted, eller ?
Plz, vær' sød og hjælp MIG.. :O)
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2004 - 22:26 #1
norman koster penge ... avast er gratis ..bruger selv avast og er meget tilfreds med det
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 22:27 #2
Hey

avast er et rigtig godt antivirus program som er gratis for private. Jeg køre med det på alle mine computer og har installeret det på mange af min families computer. Det har aldrig sluppet noget ind indtil vider.

www.avast.dk
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2004 - 22:27 #3
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 22:29 #4
Da der er stillet stort set det samme spørgsmål om dette næsten lige nu ville jeg lige linke til dette. http://www.eksperten.dk/spm/573699
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 22:29 #5
hej dhil - det er også kommet på dansk nu. der er vært fald en dansk side til dem nu
Avatar billede mnp Nybegynder
22. december 2004 - 22:30 #6
Tjekker det lige !!..:O)
Avatar billede dan_n Nybegynder
22. december 2004 - 22:32 #7
Også avast antivirus og sygate firewall her, og har ikke haft virus de sidste 6 mdr, eller siden jeg installere dem. http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 22:32 #8
Det er bare det at der står sådan set næsten det samme.