Avatar billede p_burns Nybegynder
22. december 2004 - 11:54 Der er 2 kommentarer

Touchscreen defekt

Inden for de sidste par uger er min touchscreen begyndt at opføre sig underligt på min PDA.
Tit og ofte reagerer den ikke ved tryk på den, men hvis jeg varmer den op med håndfladen kan den virke et par minutter.

Anyone?
Avatar billede madsass Nybegynder
22. december 2004 - 15:10 #1
Måske er den ved at have sine sidste dage tilbage :)
Har du tabt / stødt den?
Prøv at ring til producentens kundesupport ;)
Avatar billede hestetyv Nybegynder
23. januar 2005 - 22:26 #2
prøv evt at resette den, og calibrere touchscreen igen. Det plejer at redde dem i mange tilfælde :o)