Avatar billede zkizo Nybegynder
21. december 2004 - 21:32 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

"CMS" system?

Hej!

Er der nogen der kan hjælpe med et flot, gerne simpelt og godt CMS system eller "Community"..?

Det skal bruges til et familie site, og skal derfor indeholde følgende:

PM (Private Meddelser), Forum, Galleri og meget gerne kalender!

Der skal så låses med bruger og password så alle ikke bare kan se det.. :)

På Forhånd Tak!

/Steffen
Avatar billede googolplex Novice
21. december 2004 - 21:34 #1
Avatar billede zkizo Nybegynder
21. december 2004 - 21:46 #3
Det ska lself være gratis ;)
Avatar billede morteeart Nybegynder
21. december 2004 - 21:48 #4
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
21. december 2004 - 21:48 #5
Avatar billede zkizo Nybegynder
21. december 2004 - 21:49 #6
Der er ingen bud på nogle specifike? Har set opensourcecms.com igennem en gang..
Avatar billede kalp Novice
21. december 2004 - 21:53 #7
ahh.. private messenger... prøv
http://www.webwizforums.com/

det er gratis og har det du søger
Avatar billede kalp Novice
21. december 2004 - 21:54 #8
mener stadig webwizforums... men et andet ASP http://forum.snitz.com/
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
21. december 2004 - 22:05 #9
www.php-fusion.co.uk

MEGET lovende

bruger det selv.

med en lille add-on så er der alt hvad du søger + kalender

VH

Anders
Avatar billede espersen Novice
21. december 2004 - 22:16 #10
gatis, simpel og effektiv : http://www.etomite.org
Avatar billede zkizo Nybegynder
21. december 2004 - 22:45 #11
Uha! :D

Tror jeg vil tjekke PHP Fusion lidt ud.. Har du evt. link til dit site? :)
Avatar billede zkizo Nybegynder
21. december 2004 - 23:08 #12
Hmm.. Brydes mig bedst om e107.. Men tak for hjælpen! Nogen der kender gode resourcs steder til e107? gerne på dansk!
Avatar billede ture Nybegynder
09. januar 2005 - 02:09 #13
Hejsa..

Som kalp siger, skal du næsten tage at chekke http://www.mamboserver.com/.
Mambo er et hammer stort system, som er forholdsvis nemt at bruge, og administrere. Bedre endu er det, at mambo er nemt at opsætte og installere plus at det indeholder rigtig mande gode opsætnings features... Laaaangt mere stabilt, end både phpnuke, cpgnuke, postnuke, og mange af de andre cms systemer, postet her på siden.
Hhmm.. Og måske endu bedre til lige dig... Mambo er for nyeligt blevet omskrevet i en "Lite" version.. altså en lillebitte cms side, med meget brugervenlig admin sektion, og alt hvad du har brug for (såsom PM (Private Meddelser), Forum, Galleri, Link sektion, downloads og nu også en god kalender), plus dansk oversættelse, og dansk support på deres hjemmeside på http://www.limbo-cms.com/...!

Rigtig god fornøjelse!
Avatar billede espersen Novice
09. januar 2005 - 11:37 #14