Avatar billede kial Nybegynder
21. december 2004 - 15:35 Der er 1 kommentar

Brevfletning fra Access

Ved brevfletning fra Access på en forespørgsel, hvor der er lavet et kriterium [HoldID?] kan Word2003 ikke se forespørgslen. Jeg bruger XP.

Hvis kriteriet [HoldID?]fjernes kan kan Word pludslig se forespørgslen.

Det virker efter hensigten i Win2000 med Office2000.

Hvad kan løse problemet, uden at lave kriteriet manuelt i Word hver gang Access kaldes fra Word. Findes der nogle addon der løser dette?

Har kikket hos MS uden help!!
Avatar billede rvm Nybegynder
05. januar 2005 - 13:50 #1
Sæt flueben i Funktioner/Instillinger, Fanen Generel, Punktet: "Bekræft konvertering ved åbning"

Når du tilknytter datakilden (step 3 i brevfletningsguiden), så skal du vælge "MS Access database via DDE"

Så skulle dine forespørgsler komme op på listen igen :-)