Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 08:18 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Anmelde kommentarer til artiklerne

Godmorgen

Som overskriften siger - er der så kommet mulighed for at anmelde disse?

Så tidligere I skrev noget om denne mulighed kom.

Grunden til jeg spørger, er at jeg er dødtræt af at høre på diverse beskyldninger og kommentare uden en skid hold i!

Det kan da ikke passe folk skriver artikler til dette sitet, og så skal høre på sådan en gang vrøvl!?

//freehelp
Avatar billede snowball Novice
21. december 2004 - 10:00 #1
Jeg tør ikke love noget længere - tiden må vise om vi får sådan en funktion, men jeg håber da meget på det.

Men ligesom med karma, så kan man jo ikke forvente at få fjernet hvad som helst. Så længe deres kommentar ikke overtræder nogen regler, så vil den næppe blive fjernet. Folk skal jo stadig have lov til at komme med deres personlige vurdering, og det er jo ikke sikkert at alle deler de samme synspunkter som forfatteren af artiklen :)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 12:16 #2
Det er klart, men vil ikke høre på beskyldninger!
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 13:01 #3
Selvfølgelig vil du ikke det, men du ved udemærket godt at du ikke får en fløjtende fis ud af at poste det her.

www.exp.dk/kontakt.phtml er den bedste vej frem.

:-)
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 13:01 #4
Det lød vist lidt hårdt; det var ikke meningen :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:05 #5
Ved godt du ikke mente den surt :)

Men bliver bare så skide irriteret over de påstande! De kunne jo tage kontakt til dme der mener bliver krænket - og se hvilket svar de får tilbage. Jeg skal tilmed nok give dem adresserne på stederne..

At sende en mail til www.exp.dk/kontakt.phtml  er jo som at slå i en dyne :-)
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 13:21 #6
Te-le-fon-num-mer ;-)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:25 #7
Ikke forstået?
Avatar billede snowball Novice
21. december 2004 - 13:28 #8
freehelp: Tror det exp mener er at du får mere ud af at ringe direkte til IDG. Det har vi set flere eksempler på at det er det mest effektive ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:29 #9
Nåå så er jeg med venner :D

Tror jule sneen er gået i mine øjne nu
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 13:40 #10
Jeg kunne ihvertfald godt drikke én julesne... skal ud og ønske god jul til vennerne i aften :-P
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:46 #11
Puuuha - så håbe rjeg ikke du skal rundt til for mange venner, for skal du have en pils hos hver, ender det med du skal have sne ploven foran når du skal hjem :D
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 13:52 #12
Vi skal mødes inde i Århus, og så tror jeg vi taer ud og bowler...
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:53 #13
Om ikke andet så god jul til jer begge to! :D

Husk bowlingkuglen skal kastes fremad :)
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 13:55 #14
Sikker? Måske er det derfor jeg altid taber...
Avatar billede popsy Novice
21. december 2004 - 13:58 #15
Det er vel en definitionssag, tror det kommer helt an på hvordan du vender når du forsøger exp :D
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:58 #16
*FASAG*

og måske derfor der aldrig sidder nogen bag dig når du kaster..
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 13:59 #17
Jeg skal nødig snakke - jeg har faktisk formået, at rydde hele bordet for fadbamser ved at slippe kuglen ved svinget tilbaws :-)
Avatar billede popsy Novice
21. december 2004 - 14:05 #18
:D Bowlede lettere overrislet i lørdags, personlig rekord den aften: 84 :D

Men det var en billig aften, vi var 8, og der blev lavet 82 strikes på de 2 timer, så vi betalte stort set ikke for alle de kander juleøl der røg indenbords :P
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 14:08 #19
Lettere overrislet - mener du ikke nærmere fuld som en høne? :D

Jeg har faktisk set folk få held af at kaste kuglen over i naboen bane :)

Kan vi ikke udlede, at bowling kræver konsentration
Avatar billede exp Juniormester
21. december 2004 - 14:16 #20
freehelp >>
Det er utilgiveligt, og du ved det :-(
Avatar billede freehelp Praktikant
21. december 2004 - 14:24 #21
*G* yep
Avatar billede fromsej Praktikant
21. december 2004 - 21:00 #22
21/12-2004 13:59:35 >>Siger alt om hvilken landsdel du kommer fra.
21/12-2004 14:05:01 >> ------------------"-----------------------

*GRO*
Avatar billede popsy Novice
21. december 2004 - 21:21 #23
Bahh Fromsej, jeg husker stadig hvordan det gik dig i sommers ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. december 2004 - 23:38 #24
Veni, vidi, vici.
Det er da flot at vinde Roenving kategorien, når manden den er opkaldt efter deltog.
Men bowling i Nordjylland må være svært, der er fyldt af kegler både på og udenfor banen. *GMH*
Avatar billede roenving Novice
21. december 2004 - 23:53 #25
*lol*
Avatar billede popsy Novice
22. december 2004 - 00:15 #26
:D