Avatar billede cleecer Nybegynder
21. december 2004 - 04:41 Der er 7 kommentarer

Hjælp til design

Synes selv det virker lidt rodet, og har efterhånden set mig blind på det:
http://www.wannapixel.dk/index2.php
Håber der er nogen der kan give det et par kommentare med på vejen..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. december 2004 - 07:09 #1
lig din venstre-menu op under din topmenu.
Det vil dels gøre navigationen og tvivlen herom lettere, og dels løfte sidet idet der vil komme lidt luft (frit plads).
Scrolls burde du sætte ude på siden af context-feltet. Der hvor det sidder nu forvirre det baggrunden, og virker ikke specielt logisk!
Hvis du skal have et partner-link skal du lade det fylde en enkelt linie. Lige nu vælter det ligevægten på siden.
Ved ikke hvordan det kommer til at se ud, og gider heller ikke prøve at ændre det i et grafikprogram, men prøv at lade baggrunden på de to højrestillede bokse være hvid. Tror det vil skabe lidt ro i farverne, og synes ikke der er for lidt hvis den blå bliver taget fra (kan dog være det kommer til at se ud ad helvede til).
Brug din orange farve noget mere. Orange er foreksempel godt som link-farve (se for eksempel orage.dk). Samtidig vil det også være lettere at finde dine link, da folk der tit besøger en side, er nogle der har været der før, og derfor ud fra et billede i hovedet ved hvor de skal klikke for at komme hvorhen, uden egentligt at behøve at læse teksten endnu engang..

Det var mine to øre! Tag dem eller lad være.. :)
Kan være der kommer mere senere!
/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. december 2004 - 07:10 #2
det er forøvrigt meningen at din baggrund skal gå igen på de andre sider ikk?
Avatar billede mads111 Nybegynder
21. december 2004 - 08:54 #3
<---------- COPYCAT ---------->

Hvorfor er det vi skal bruge tid på dig?
Du har rippet hele designet fra: http://www.kreativquartier.de !

RIGTIG god reklame for dit "firma"! :-)

Original: http://www.kreativquartier.de
Ripper: http://www.wannapixel.dk/index2.php

<---------- COPYCAT ---------->
Avatar billede mjl Nybegynder
21. december 2004 - 17:42 #4
Hold da k... - utroligt! Skammer man sig slet ikke i dag?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. december 2004 - 20:34 #5
hmmmm.. du må da have en utrolig dårlig smag i munden lige nu!
du kan garanteret slet ikke finde ud af at rette det jeg har skrevet, burde endres!
taber!
Avatar billede mads111 Nybegynder
22. december 2004 - 10:15 #6
Ikke særligt modent bare at slette sitet og ikke stå ved man har begået en stor fejl!

Men ok, så må i andre jo se hans værker her: http://msn.timmer.dk/kopi.jpg
Avatar billede random Nybegynder
26. januar 2005 - 22:57 #7
Nej det er noget fusk hva - ikke meget der er lavet om!!!