Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2004 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Resette dct4 (nokia 3100) software/sikkerhedskode.

Hejsa!
Jeg søger et program der via datakabel (dku5) kan resette software eller oplyse/fjerne sikkerhedskoden på min nokia 3100
Telefon er købt og betalt af mig selv: http://joekarlsen.users.whitehat.dk/nokia2.jpg
Og det er _ikke_ simlocken der skal fjernes. Den er ikke simlåst længere.
Orange/servicebutik tager penge for det.
Jeg har prøvet programmer som:
DCT4 Unlocker Jic Electronics
fbus
NokTool

Kom glad med forslag, første med et der virker udløser point.
Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2004 - 21:37 #1
Lille ændring.
Søger noget der kan nulstille hele telefonen nu. Efter leg med et af ovenstående programmer, fik jeg vist lavet rod i den :-/
Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2004 - 21:42 #2
Nå, så fik jeg vist reddet sidste problem. Tilbage til sikkerhedskoden.
Hmm, hader mandage :-/
Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2004 - 22:13 #3
Efter utallige forsøg på at huske sikkerhedskoden, lykkedes det at finde den blandt mine 50 mest brugte :-)