Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
20. december 2004 - 20:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

lyd ud af pc speakers

hej

har lige formateret og geninstalleret mit windows... nu skal jeg ha mit musik ud igennem mine surround pc speakers.....

hvordan dælen starter jeg det op.. skal vel osse bruge en driver og hvor skal jeg "loade" den op henne
Avatar billede jacobschmidt Nybegynder
20. december 2004 - 20:42 #1
prøv om ikke windows update kan redde din r*v, eller spørg din nabo's søn :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 21:10 #2
kan du ikke finde din driver, kan dette program måske hjælpe.. >> http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

vi skal ha´ noget hardware info, før vi kan hjælpe..O)
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
20. december 2004 - 21:18 #3
jamen hvad skal du vide... bruge xp... det er nogle philips 5,1 system.... synes bare ikke jeg kan finde nogle steder hvor kan kan aktivere lyd...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 21:21 #4
prøv programmet, der er sikkert et link driver siden, til dit lydkort..?
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
20. december 2004 - 21:22 #5
hmm hvilket program skal jeg hente ????
hmm kan dette evt klares over messanger istedet.. lidt nemmere end dette.. er sgu ik en haj lige på det her område
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
20. december 2004 - 21:25 #6
henrik_gregers@hotmail hvis det er !!! :-/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. december 2004 - 21:31 #7
Generelt: Hvor mange sekunder har du være på 'nettet' uden gennemført WindowsUpdate?

[1Klik.dk: Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]
http://1klik.dk/news_1klik/nyhed_32992.html

Jeg ka' bekræfte dette i 'real life' - en RÅ Jomfrulig XP - sat direkte til Internettet - ~2 minutter - så var den første variant af BlasterVirus igang!!! Prøvet som forsøg 4 gange i denne uge - samme reslutat.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 21:34 #8
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
her er programmet, er kan fortælle dig næsten alt om dit hardware.. et "must have"
måske er dr et link, til din download side.?
vi vil ha tal.. modelnr. osv.. helst et serie nummer..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 21:35 #9
hey majs.. så hvis han ikke svarer, ved vi hvorfor..O)
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
20. december 2004 - 21:40 #10
min pc skulle gerne være beskyttet nok :-) men bare send et svar så er det fint... tror jeg fandt ud af det :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 21:44 #11
??.. hvad fandt du af ?
Virker det.
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
20. december 2004 - 21:50 #12
det virker perfekt :-) brugte egentlig ikke din side.. men du får nu pointene alligevel ;-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 21:57 #13
okay.O)
?