Avatar billede chrber Nybegynder
20. december 2004 - 18:43 Der er 1 kommentar

Start, IBM ThinkPad T23

Hej, jeg har en ThinkPad T23. Når jeg prøver at starte denne sker der ikke andet end at IBM's logo toner frem på skærmen som normalt. Derefter står den bare stille. Jeg kan ligeledes heller ikke komme ind i BIOS.
At den ikke kan starte op, er noget der er sket fra den ene dag til den anden, eller nærmere fra den ene time til den anden.
Er der nogen der har måtte have en løsning til dette problem?
20. december 2004 - 21:52 #1
Er du sikker på at dine ram sider ordenligt i din bærbar da det tit er det der skyldes problemer.
Prøv fx at trykke dine ram bedre fast og prøv så igen.