Avatar billede mfs85 Nybegynder
20. december 2004 - 12:30 Der er 2 kommentarer

Samarbejde via spilproduktion

Hejsa!

Jeg har sammen med en anden en hjemmeside, som vel stadig kan betragtes i en opstartsfase, selvom det er gået stærkt. Vi kører på ca 4. måned og søger konstant at forbedre vores side.

Til dette mener vi, at netspil kunne være en udmærket idé. Vi har netop startet produktionen af et, som vil være klart om en måneds tid.

Dog er det svært at skaffe kapital til disse spil, og derfor vil vi høre, om der er interesse for noget samarbejde. Det vi søger er en der kan udvikle spil til vores side - til gengæld kan der fx. tales om reklame i det producerede spil, til hvad den der producerer spillet nu kunne tænke sig.

Om siden kan jeg sige den handler om fodbold. Vi skriver ca 15 nyheder pr dag, oplyser om skader, karantæner osv osv.

Besøgstallet ligger på 500 om dagen (ligger nr. 16 på chart i kategorien "fodbold"). Desuden afventer vi en anmeldelse i Goal, hvilket gerne skulle forøge besøgstallet. Medlemstallet på siden er 585, mens jeg skriver.

Nogen der er interesseret?
Avatar billede mfs85 Nybegynder
20. december 2004 - 12:31 #1
Så klog som jeg er, glemte jeg adressen: http://www.premier-league.dk
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
21. december 2004 - 15:53 #2
Og det, der søges, er en der programmerer i PHP/MySql... ;-) Sådan Michael...