Avatar billede jamark Praktikant
20. december 2004 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre skrifttype i Equation Editor

Jeg har lavet et langt dokument med en hulen masse equations. Nu kunne jeg så godt tænke mig at ændre skrifttype i dem alle sammen, men i stedet for at ændre dem enkeltvis, kunne jeg godt tænke mig at ændre skrifttype i dem alle sammen på én gang. Hvordan gør man det?

Jeg har i øvrigt opgraderet Equation Editor til Mathtype 5.2.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
20. december 2004 - 10:08 #1
Når du er inde i equation vælg da menuen Typografi, Definer. Her kan du ændre skrifttyper
Avatar billede jamark Praktikant
20. december 2004 - 15:25 #2
Ja, på én af gangen.
Avatar billede jkrons Professor
22. december 2004 - 12:19 #3
Jeg tror ikek at du kan gøre det for mere end en ad gange, da de skal være åbne for at få adgang til typografifunktionerne.
Avatar billede jamark Praktikant
14. august 2005 - 20:41 #4
Tråden lukket.