Avatar billede uprising Nybegynder
20. december 2004 - 03:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gemme billede som gif eller jpeg på HP

Det er som om jeg ikke rigtigt kan gemme mit billede af mig selv på min hjemmeside: www.sarva.1go.dk
Den er gemt som .jpg
Skal det absolut være et .gif?
Avatar billede uprising Nybegynder
20. december 2004 - 03:31 #1
Og hvis det SKAL være .gif hvordan laver jeg det så om til et .gif billede fra et .jpg uden at det mister farve kvalitet?
Jeg har prøvet med mit edit program, men det bliver utroligt forringet.
Avatar billede spe Nybegynder
20. december 2004 - 03:31 #2
Et billede skal ikke være gif med mindre du vil have det fritlagt. På dit link kan jeg ikke se hvor du havde tænkt dig billedet. Der optræder intet billede hverken på siden eller i kildekoden.
Forhåbentlig har du ikke tænkt dig at kloden skal stå og dreje rundt i en evighed. Det bliver folk hurtigt træt af at kigge på :-)
Avatar billede uprising Nybegynder
20. december 2004 - 04:30 #3
Ja nu har jeg fjernet den. Den var for irriterende:-)

øhmm.. host host... det var fordi jeg glemte at det var case sensitive... pinligt..

Men ellers tak for hjælpen