Avatar billede pelle-x Nybegynder
19. december 2004 - 14:58 Der er 4 kommentarer

Digital Ixus, XP Kan ikke finde kameraet?

Hejsa eksperter!

Jeg har gennem længere tid brugt mit Canon Digital Ixus kamera flittigt, og det har virket helt fint. Her i weekenden formaterede jeg så computeren, og Da jeg så prøvede at installere WIA Driverne, hvilket der ikke var nogen problemer med, kan Windows XP nu ikke registrere/finde kameraet når jeg sætter USB kablet til Kameraet og følger standard proceduren.
Nogle der ved hvad dette kan skyldes?
Avatar billede sevensinz Nybegynder
19. december 2004 - 16:13 #1
Har du downloadet alle de nyest opdateringer til XP?
Avatar billede pelle-x Nybegynder
20. december 2004 - 13:08 #2
Ja, kører med Service Pack 2, og har alle opdateringerne til XP.
Har været inde og prøve at tilføje det manuelt, men når jeg så skal til at finde den *.inf fil som indeholder driveren til kameraet finder den ingen ting, altså, der kommer ingen valgmuligheder frem når jeg vælger *.inf filen.
Det er vildt irriterende :$
Avatar billede milter Ekspert
20. december 2004 - 17:26 #3
I det vindue, hvor den beder om en .inf fil, prøv der at ændre .inf til .exe
Avatar billede exxon Nybegynder
12. januar 2005 - 13:26 #4
Hvis det stadig ikke virker så prøv at slette alle controllere til usb i enhedshåndtering, da disse evt. kan stå åbne og 'blokere' for dit kamera.. Når du genstarter gen-installere XP automatisk..