Avatar billede zyark Nybegynder
19. december 2004 - 08:26 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

ATI Powercolor Radeon 9600 PRO (EZ versjon)

Hej!

Jeg har lidt problemer med mit skærmkort, jeg kan spille f.eks, Doom 3 o.l. spill i et par minutter og derefter kommer det bare en masse grafik feil. Noen som ved hvorfor den gør det? Er det pga at skærmkortet blir _for_ varmt? feil i biosen?
Avatar billede patrion Nybegynder
19. december 2004 - 09:24 #1
Hej
Har du oc dit kort?
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 11:01 #2
Nei skærmkortet er ikke overclokket, jeg mistænker at kortet måske kan være defekt :(
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 11:54 #3
Hej
Er det noget der er kommet?
Har du kunne spille doom uden problemer?
Er alle driver opdateret?
Har du fornydlig inst, programmer eller software?
Får du til tider en blå skærm?
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 11:58 #4
ja det er noget som er kommet med tiden, og ja jeg har kunne spille doom 3 samt mange andre nye spil uden problemer før. Jeg bruger de nyeste catalyst driver og har prøvet mig frem med samlige versjoner. Computeren er blevet formatert nylig og alt er blevet installert igjen. Nei jeg har ikke haft blå skærm i snart et år nu.. og er egentlig vældig tilfreds med det ^_^
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 12:00 #5
Har du installeret drivers til bundkortet?
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 12:03 #6
Hmm ok.
Jeg ville nok lige prøve at sætte det i en anden maskine.
For at være sikke da det jo er er rigtig godt kort.
Eller tyder det på en defekt på kortet.
Jeg går ud fra at du har tjekket blæser på kortet.
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 12:06 #7
Alt er installert som det skal være. Alle de nyeste drivere til samtlige komponenter i computeren er installert og hdd'ene er nylig formatert. patrion; seff har jeg sjekket viften :roll: Hmm, da er jeg nesten bange for at det er textur minnet som det er noe galt med, men da burde kortet jo være helt ødelagt og ikke fungere :forvirret:
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 12:09 #8
Har du installaret

Chipset drivers til bundkortet

Prøvet med gamle drivers

Installeret SP1 eller SP2

Ville jeg overveje at teste om problemet et det samme med et andet kort.
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 12:09 #9
Ja det virker til at du har styr på det.Men den kunne jo være overset:)
Prøv at sé om du kan teste på en anden pc.
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 12:14 #10
Freehelp; Chipset driverne er installert og funker som det skal. Har testet med et annet skærmkort og der fungerer altsammen helt fint =/

Har prøvet med Catalyst driverne fra den nyeste versjon ned til versjon 2

SP 2 er installert (Har windows XP med integrert SP2)

Da er det enste som genstår vel bare at teste skærmkortet på en annen computer..
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 12:15 #11
Ja den må være løsningen.
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 12:53 #12
Patrion har du lige slynget karma efter mig???
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 13:00 #13
Freehelp .hvad sker der?Fortæl hvorfor jeg dog skulle det?
Kan så forstå at du har lagt denne ved mig:
Blander sig i tråde hvor der en en målrettet fejlsøgning i gang.Kunne han så komme med noget der kunne bruges,men kommer med ting som har været vendt.Dette forvirre spørgen og virker pointsulten.
Det er jeg faktisk lidt skuffet over.Jeg har da ikke trådt dig over tærene.
Men kan da godt give dig lidt god karme.
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:06 #14
øhhh jeg har ikke givet dig karma nej, men har fået nøjagtig den samme!
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:12 #15
øhhh???
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:13 #16
zyark> kunne tyde på det kommer fra en der ikke helt har styr på det Danske sprog - men kan ikke passe den kommer fra dig vel.

Det er jo tydeligt det udspringer fra denne tråd!
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:13 #17
hvad er det som sker? jeg har fået den samme!?
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:14 #18
grunenn til at jeg ikke behersker det danske sprog er fordi jeg er fra norge... :roll:
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:15 #19
Det har jeg læst, men du har tildelt mig karma!?
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:16 #20
jeg trodde at det var dig som gav meg karma.. :|
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:18 #21
Nope - men en der staver som en på 2 år og ikke tør underskrive har tildelt mig!

Fjolset har ddog endnu ikke fundet ud af min hjælp er 100 % gratis herinde *GH*
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 13:22 #22
Er der mere på denne tråd?
Har givet dig lidt karma,Freehelp.Men min er væk nu.Men skuffet over at du falder over mig.
Og syntes faktisk også dette karma pjat skulle droppes på exp.en.
Zyark ,får du lyst til at smide nogle point ,kan du jo dele mellem Freehelp og mig.Men det er jo ikke det store vi har hjulpet .
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:23 #23
Som mit navn siger er min hjælp gratis herinde!

Derfor kan jeg også kun grine over at blive kaldt pointsulten *LOL*
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 13:24 #24
Du modtager ikke point?
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:25 #25
Tjek mit navn!

Freehelp = gratis hjælp
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:27 #26
jeg deler poengene mellom jer, men hvordan gør jeg det? :§ har ikke benyttet mig av eksperten.dk på mange år.. forrige gang var da jeg bodde i danmark.. =/
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:29 #27
Hmm sjovt nok staver den bruger som har givet mig dårlig karma - point på samme måde som dig zyark!
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:31 #28
jeg gjorde det klart for deg ista at jeg trodde det var deg som gav meg karma og det var en retaliering.. uansett er dette karma piss noe helt nytt for meg, så jeg kan bare beklage... men uansett.. skulle dere ha 100 poeng hver eller ikke?
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 13:31 #29
Hej
Freehelp vil ikke have point.
Så du kan give mig lidt,hvis du mener jeg har hjulpet dig.
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:32 #30
venter litt til jeg ser hva freehelp svarer på tråden..
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:33 #31
zyark jeg har fandme ikke givet dig karma!!!

Tag lige og fjern det du smed på mig
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:33 #32
hvordan! :|
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:34 #33
Siden denne brugeren har givet mig dårlig karma på noget som jeg mener skyldes bastanthed og dårlig vurderings evne kan jeg bare retaliere, er skuffet over slik opførsel fra en bruger som tildels virker at ha peil på det han/hun snakker om, er desverre bange for at ved at beskylde andre for at være poeng sulten prøver han/hun at gemme sin egne intensjoner med at svare på spørsmål. Hva med faktisk prøve at hjelpe og komme med noget kontruktivt som en almindelig bruger faktisk ville kunne forstå og forholde sig til?

Ikke særlig venligt!!

Jeg forsøger at hjælpe dig, og så sparker du mig
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:34 #34
Tryk på mit navn>tryk på giv karma og sæt den til ingen!
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:35 #35
Du har måske mere end en bruger herinde - for denne kunne også ligne en fra dig

Blander sig i tråde hvor der en en målrettet fejlsøgning i gang.Kunne han så komme med noget der kunne bruges,men kommer med ting som har været vendt.Dette forvirre spørgen og virker pointsulten.
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:36 #36
freehelp som jeg sa tidligere.. jeg benytter meg bare av eksperten.dk kanskje 2 ganger iløpet av ett år.. jeg har ikke flere brukere her inne NEI, så ta å fall til ro!
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:38 #37
Fair nok! er bare træt af den pokkers karma funktion og de folk som ikke tør stå ved deres holdninger.

God jul
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:39 #38
ligeså, siden jeg ikke veit hvordan jeg deler poengene får patrion alle 200 :)
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:40 #39
patrion> Beklager det før ok :-)

Bare giv patrion min andel
Avatar billede freehelp Praktikant
20. december 2004 - 13:43 #40
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 13:53 #41
Zyark Tak for point.
Freehelp 20/12-2004 13:40:27 er modtaget.Alt ok.
God jul til jer begge.
Avatar billede zyark Nybegynder
20. december 2004 - 13:54 #42
God jul til dere også ;)