Avatar billede kohaii Nybegynder
18. december 2004 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet explore

hvordan sætter jeg min computer op til at den ikke skal hente billeder og reklamer osv osv osv
når jeg er på nettet gemmen bluetooth

og hvordan fjerner jeg reklamer fra mesenger
Avatar billede paaskeland Nybegynder
18. december 2004 - 16:46 #1
reklamen i messenger kan du slå fra ved at installere messsenger Plus! http://www.msgplus.net/
Avatar billede paaskeland Nybegynder
18. december 2004 - 16:50 #2
og billeder kan du fjerne ved at gå ind i Tools -> Internet options og så fanebladet Advance og der under Mutimedia er der en der hedder Show pictures
Avatar billede nopsen Ekspert
18. december 2004 - 17:40 #3
hvis du går herind:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
scroller ned til punktet: fjern irriterende reklamer fra hjemmesider og følger den enkle anvisning, slipper du for stort set alle reklamer fremover, det bliver en helt fornøjelse at surfe.
Avatar billede nopsen Ekspert
07. januar 2005 - 17:31 #4
messenger plus er berygtet for at indeholde en masse snavs, så den anbefaler jeg aldrig selv folk at installere.