Avatar billede thorsteinn Nybegynder
16. december 2004 - 20:42 Der er 4 kommentarer

Betalt Flash programmering

Jeg har en udfordring til en meget kyndig flash programmør.

Opgaven går ud på at bygge videre på en FLA fil. Filen er et web katalog skabelon som ses på www.fridriksson.com > catalogue. Vi har selvfølgelig den orginale fil du får tilsendt og skal programmere videre på. Web kataloget skal have flere funktioner såsom; Print, short cuts knapper, forms, FLV player osv. Et mere detaljeret indholdskrav tilsendes på mail.

Kort sagt: Web kataloget skal laves om til en skabelon med flere funktioner som en erfaren flash bruger kan justere og ændre efter behov.

Koden er kun til de skrappe flash programmøre;-)

Håber i har mod på at kaste jer ud i det. Hvis du er hurtig så har du ekstra penge til nytårsaften.

Lønnen er 2.000 kr

Skriv til thorsteinn@lemoninteractive.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. december 2004 - 20:46 #1
lol læg et par nuller til så har du din mand.
Avatar billede lulc Nybegynder
16. december 2004 - 21:19 #2
Jeg er evt. interesseret. Men kan jeg evt. få tilsendt en mail der beskriver det nærmere? De links du nævner, ska' de bare være eksterne links der ligger under det (ellers meget flotte) katalog der er dér?
Mail: postmaster(a)squint.dk - messenger: spencerlulc(a)hotmail.com

-Lucas
Avatar billede baitianlong Nybegynder
16. december 2004 - 23:30 #3
Jeg synes ikke 70'er tapetet er så smukt, og så er siden lidt for lyserød, men Barbie synes nok den er smuk (bliv ikke fornærmet, jeg gasser bare :)
Avatar billede jacobschmidt Nybegynder
20. december 2004 - 20:59 #4
hvis du vil have den bedste er www.larsholmgaard.dk din mand! Bruger ham selv i ny og næ, og han kan sit kram - og til fornuftige priser!