Avatar billede onkelmorfar Nybegynder
16. marts 2001 - 15:44 Der er 7 kommentarer

Mangler hl.exe fil/ program for at kunne spille Counter Strike

Hej Jeg vil gerne i gang med at spille Half life (Counter Strike). Jeg har været på nettet for at finde spillet, men lige meget hvad jeg downloader viser det sig at være ugraderinger. Jeg har b.la filerne cs10full.exe (82 mb) og csv11full.exe (87mb)
Men de vil ikke sætte spillet igang - der mangler en hl.exe fil eller program. Hvor finder jeg det/ den.
Eller vil nogen sende den til mig...??
Avatar billede dna Nybegynder
16. marts 2001 - 15:50 #1
Counterstrike er kun en TILFØJELSE til det originale Half-life spil... så hvis du ikke har det spil, så kan du ikke spille det !!

dna
Avatar billede dna Nybegynder
16. marts 2001 - 15:54 #2
hvorfor afviser du !?! Det er sq da rigtigt det jeg siger... du kan ikke spille Counter-Strike med nogle af de filer du kan downloade på internettet... du skal have HALF-LIFE som er det spil, som du skal bruge... hl.exe er jo den fil der starter Half-Life !!!

dna
Avatar billede onkelmorfar Nybegynder
16. marts 2001 - 15:55 #3
Kan jeg ikke finde det originale half-life spil på nettet... eller et andet sted...nogen må have det...i disse tider hvor man deler alt...??
Avatar billede dna Nybegynder
16. marts 2001 - 15:56 #4
Det er jo ulovligt at give dig en kopi af spillet... men, uden at sige noget, tror jeg at det måske er muligt derude... Warez er jo forbudt på eksperten.dk så jeg vil ikke skrive om det...

Du bliver nok nødt til at købe det til de skallede 349,- !! Det er ikke mange penge i forhold til de UTROLIG mange timers underholdning !!!

dna
Avatar billede onkelmorfar Nybegynder
16. marts 2001 - 15:59 #5
Kan du så ikke skrive om Warez til mig på min e-mail (stefanpindstrup@hotmail.com)
Avatar billede dna Nybegynder
16. marts 2001 - 16:12 #6
nope... Jeg bruger ikke den slags....
Har spillet originalt, og syntes ikke at 349,- er meget at betale for den underholdning...

dna
03. april 2001 - 14:49 #7
i din egenskaber for genvejen til counter-strike skal der stå i destinationen: C:\\Sierra\\Counter-Strike\\cstrike.exe -console -game cstrike

Nicolai_Christiansen