Avatar billede cutehobbes Nybegynder
16. december 2004 - 12:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Printervalg i Sideopsætningen

Hej derude og glædelig december...

Jeg skal liige høre om det kan passe at man skal ind i sideopsætningen hvergang man skal vælge en anden bakke.
Jeg ved jo godt at word overskriver printerindstillingerne, men jeg troede Word kunne huske at jeg brugte bakke 3 og så var det det.

Noget jeg glemmer? Eller er det bare sådan?

God jul
Avatar billede rvm Nybegynder
16. december 2004 - 12:26 #1
Hvis du sætter printerinstillingerne (også papirbakkevalg) i Normal.dot, så vil alle dokumenter der er lavet på baggrund af Normal.dot arve disse printerinstillinger
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
16. december 2004 - 13:04 #2
Ååh ok :)
Kan jeg se mig ud af den normal.dot? Altså står der et eller andet sted noget med bakkevalg?
Avatar billede rvm Nybegynder
16. december 2004 - 13:06 #3
Normal.dot er en fil på din computer, der styrer opsætningen af Word. Find den via stifinderen og åben den ved at højreklikke på den (meget vigtigt). Sæt nu printerinstillingerne som du ønsker dem og luk Normal.dot iggen. Så skulle det virke :-)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
16. december 2004 - 13:54 #4
Ja den er jeg med på, det jeg spurgte om var om jeg kunne se i normal.dot at der står noget med printer? Eller om jeg skal gætte mig frem..?
Avatar billede jkrons Professor
16. december 2004 - 14:21 #5
Du kan se printeropsætningen under sideopsætning/udskriv i normal.dot, som ellers er et helt tomt dokument.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
16. december 2004 - 14:54 #6
Ja jeg er helt med nu - af en eller anden grund troede jeg at normal.dot indeholdt en masse tekst.. Silly me. Tak for hjælpen :-)
Avatar billede jkrons Professor
16. december 2004 - 18:55 #7
Velbekomme :-)