Avatar billede magnuskoch Nybegynder
15. december 2004 - 16:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Punktummer/prikker til litteratur list.

Jeg har altid bare brugt punktummer når jeg skulle sammenbinde titlen på et afsnit med sidetallet i en indholdsfortegnelse.
Dvs. sådan her:

Indholdsfortegnelse.

XXXX....................................2
qweqwe..................................3
wasdf...................................4

Det virker fint her, eller i f.eks. notesbogen, men tekstbehandlings programmer roder lidt rundt i det.
Det er som om at afstanden mellem hvert punktum ikke bliver helt den samme.
Nogen, der ved om man kan bruge en speciel slags punkter, der er lavet præcis til dette, så man slipper for alt det bøvl med punktummer..?
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
15. december 2004 - 16:23 #1
det virkede fint da jeg skrev spørgsmålet...
Her har den så også rodet rundt i det...
Avatar billede trold1 Nybegynder
15. december 2004 - 16:35 #2
Du gør følgende: klik på Indsæt reference indeks m.m her vælger du rediger og i næste boks rediger så vælger du formater fyldtegn så kan du vælge de fyldtegn du skal bruge.
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
15. december 2004 - 16:38 #3
COOL!
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
15. december 2004 - 16:39 #4
lægger du et svar
Avatar billede trold1 Nybegynder
15. december 2004 - 16:43 #5
Det kom her. Godt du kunne bruge det.