Avatar billede wandborg Nybegynder
14. december 2004 - 21:44 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

har problemer med at sende

jeg følgende svar når jeg prøver at sende:

The message could not be sent.

Some of the recipients for this message are not valid. Please verify the names.

Hvordan verificerer jeg navnene.

(jeg kan se jeg har nogle åbne spørgsmål hvordan afsulter jeg dem.)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 21:54 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 21:58 #2
Ang. dine åbne spørgsmål:

Har du fået et svar du kan bruge, anmoder du hjælperen om at ligge et svar.
Har du ikke fået et brugbart svar, kan du selv ligge et svar.

Herefter fremkommer en boks ude til venstre, hvor du skal markere navnet på den som skal have point,(dig selv hvis du ikke har fået et brugbart svar) og herefter klikker du på accepter.

Så er spørgsmålet lukket.  c",)
Avatar billede wandborg Nybegynder
14. december 2004 - 22:08 #3
1. Klik på Start, klik på Kør, skriv sfc, og klik derefter på OK.
2. Klik på Udpak en fil fra installationsdisken.
3. I feltet Angiv de systemfiler, som skal gendannes skal du skrive wab32.dll og derefter klikke på Start.
4. Skriv c:\installationsfiler til windows update i feltet Gendan fra.
5. I feltet Gem fil i skal du skrive c:\programmer\fælles filer\system og derefter klikke på OK.
6. Følg anvisningerne på skærmen for at gennemføre udpakningen, og genstart derefter computeren.

når jeg følger disse anv. får jeg filen blev ikke fundet (kan det have noget at gøre med at min outlook er på engelsk-
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 22:12 #4
Er det Windows 98 du bruger?
Avatar billede wandborg Nybegynder
14. december 2004 - 22:17 #5
ja
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 22:25 #6
Er din Win 98 også på engelsk?

Hvis du ser under C:\ kan du måske se hvad filen/mappen hedder.

Kan ikke lige komme på andet. -- Har du tjekket for stavefejl?
Avatar billede wandborg Nybegynder
14. december 2004 - 22:27 #7
har kopieret kommandoerne direkte ind i felterne
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 22:30 #8
Findes denne sti? c:\installationsfiler til windows update

Jeg kan desværre ikke tjekke, da jeg bruger XP.
Avatar billede wandborg Nybegynder
14. december 2004 - 22:40 #9
kan ikke finde den har kikket via dos'en
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 23:23 #10
Prøv at søg efter filen WAB.ZIP

Den burde være der, ligger normalt i c:\installationsfiler til windows update
Hvis du kan finde den, kan du ændre stien i punkt 4. til den mappe hvor du nu finder den.

Hvis den ikke er der, ved jeg ikke lige hvad du skal gøre, måske opdatere din Windows?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 23:30 #11
Her er en med samme problem, vedkommende "lånte" wab32.dll filen fra en anden computer.

http://eksperten.dk/spm/117143
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2004 - 23:35 #12
Her er et programfix til Outlook Express.
Tjek din version inden du downloader.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_mail_opsaetning_13

Håber det løser dit problem.  c",)
Avatar billede wandborg Nybegynder
15. december 2004 - 21:45 #13
Det var lige det der skulle til (exe.filen fra TDC)
Tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2004 - 22:39 #14
Velbekomme, så kommer her et svar.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2004 - 22:39 #15
.
Avatar billede wandborg Nybegynder
15. december 2004 - 22:45 #16
tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2004 - 22:50 #17
Husk at markere mit navn i boksen ude til venstre og klik på accepter.
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2004 - 00:54 #18
Lukketid?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2005 - 00:42 #19
Husk at lukke!
Avatar billede vejmand Juniormester
13. januar 2005 - 21:32 #20
Tak for point.  c",)