Avatar billede totaltilpas Nybegynder
14. december 2004 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ens hjemmeside lukker ikke ned når brugeren klikker videre

Er der nogen der kender en lille dejlig kode til at ens side ikke lukker ned når brugeren bruger de link på ens side.
Eksempelvis Jubii, den lukker ikke ned når jeg trykker på et link - men det gør den hos goggle. Hvordan gør jeg ligesom lille Jubii.dk ?

Takker
Avatar billede webgon Nybegynder
14. december 2004 - 16:59 #1
Du skal indsætte taget="_blank" i dit link, så det åbner i nyt vindue.

F.eks.

<a href="www.hej.dk" target="_blank">Gå til hej.dk</a>
Avatar billede totaltilpas Nybegynder
14. december 2004 - 17:06 #2
takker
Avatar billede webgon Nybegynder
14. december 2004 - 18:58 #3
No problem ;-)

Husk at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at acceptere mit svar.