Avatar billede garfieldzx Nybegynder
14. december 2004 - 03:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opretter man et forum på en hjemmeside

Hej.

Jeg har anskaffet mig dreamweaver 7.0.1, og det virker perfect! har leget lidt med andre programmer... (jeg er MEGET blond hva angår HTML...)

Jeg har min hjemmeside på surftown, og min hp fylder ikke så meget, dvs jeg har massere af plads ledigt... Jeg har et forum inde på igroups, men der har man 3mb. hvilket ikke er så meget.. Jeg vil høre om nogen kan hjælpe mig med at få lavet et sådan forum på min hjemmeside (det skal ligge på en skjult side, så det kun er mine medlemmer der har tilgang til det)

Håber en af jer kloge hoveder, kan hjælpe mig lidt, til hvor jeg kan søge sådanne informationer, som sagt er jeg meget blond til HTML :(

End.zx
Avatar billede madsass Nybegynder
14. december 2004 - 07:30 #1
Forummet er enten lavet af PHP eller ASP, da du ikke kan lave et forum af HTML :)
Hvis du vil have et godt forum med brugersystem, så kig på en af disse sider:
http://www.invisionboard.com/
http://www.phpbb.com

Det er 2 rigtig gode er MEGTE vellykkede forums, som selv den nyeste nybegynder kan opsætte ;).
Avatar billede madsass Nybegynder
16. december 2004 - 19:09 #2
Tid til at lukke?
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
17. januar 2006 - 05:59 #3
SORRY, ved ikke liiiiiiige hvorfor jeg har glemt at få lukket det spg, igen sorry! meeeeeen nu har du da fået dine point :)

End.zx