Avatar billede knudbruun Nybegynder
13. december 2004 - 15:32 Der er 2 kommentarer

pinnacle pctv pro uden billede

Jeg har monteret et pinnacle pctv pro i en AMD Athlon 4 697 Mhz (iflg winXP) med 384 MbRAM

Lyd går fint ind i både radio og tv-tuner. Men intet billede!

Har noget et godt råd?

Knud
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
13. december 2004 - 19:23 #1
Er der installeret flere skærme? Højre klik på skrive bord->properties->settings...?
Avatar billede knudbruun Nybegynder
13. december 2004 - 20:27 #2
undskyld scheea2000

jeg har en anden tråd kørende om et XP-problem - http://www.eksperten.dk/spm/570658 - hvor jeg i mellemtiden har underlige fejlmeldinger.

Da jeg prøvede som du foreslog gik win i selvsving igen - for derefter at lukke alle vinduer og gå til skrivebordet - uden fejlmelding denne gang.

Kan vi gemme kortproblemet til XP kører ordentligt og - vil du prøve at følge ovenstående tråd i mellemtiden?
Jeg er MEEEEEGEEEET glad for dit indlæg, men jeg kommer vist ikke længere med tvtuner-kortet før XP kører ordentligt!!

Knud