Avatar billede clausito Seniormester
11. december 2004 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sætte en stor exe file ind i Dreamweaver

Jeg har en hjemmeside og vil gerne lave et link via denne til en exe fil - 48 MB

Vil gerne have at nogle i udlandet kan klikke på mit link og hente denne fil, der er et billedshow - er det muligt og hvis ikke, er der så andre muligheder for at de kan se dette billedshow. Kan selvfølgelig bare sende en CD med filen
Avatar billede morteeart Nybegynder
11. december 2004 - 20:49 #1
<a href="dinfil.exe" target="_new">dinfil.exe</a>

og så upload dinfil.exe til din ftp.
Avatar billede clausito Seniormester
11. december 2004 - 21:12 #2
Lyder rigtigt, men nu er jeg jo en stor amatør, så lad os se om jeg kan finde ud af det... tvivler
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2004 - 22:09 #3
<ole>

Mon ikke, det var en idé at komprimmere billederne lidt - eller delefilen op i nogle mindre med færre billeder i hver? Det er lidt af en 'voksen mother' at downe  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede morteeart Nybegynder
11. december 2004 - 22:19 #4
hvis du ikke kan finde ud af dette, ja så må du være toalt nybegynder
og så læs dog en tutorial: www.html.dk/tutorials/html :)
Avatar billede clausito Seniormester
11. december 2004 - 22:30 #5
Ja, jeg er nybegynder, men tror alligevel jeg har fundet ud af det. Og ironi er jo ikke det nybegyndere har brug for, så stop lige det
Avatar billede clausito Seniormester
11. december 2004 - 23:24 #6
Tak til morteeart - det lykkedes. Og måske kan jeg også lære dig noget - andet end IT!

Tak for hjælpen
Avatar billede morteeart Nybegynder
11. december 2004 - 23:29 #7
hehe, sarkamsen er pga. dreamweaver
jeg er sådan anti-wysiwyg person

Men undskyld hvis du følte dig provokeret.

Og tak for points :~)