Avatar billede ulricho Novice
11. december 2004 - 19:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nokia 9500 som lagervare?

Er der nogen, der ved, hvor man kan finde den helt nye Nokia 9500, som lige er kommet på markedet? Jeg søger et sted, hvor jeg ved, at de har den som lagervare og hvor der kan ses en demostration.

Hvis ikke jeg kan udbede mig en demostration, hvor findes den så som lagervare på nuværende tidspunkt? Kan du købes over internettet til øjeblikkelig levering?
Avatar billede peet-49 Novice
11. december 2004 - 19:40 #1
Avatar billede ulricho Novice
11. december 2004 - 20:18 #2
Den er jeg godt med på, men jeg tror ikke, at de har den som lagervare, idet jeg kunne forstå at det nok kun var TDC mobil forretningerne, der delte første leverance. Jeg har imidlertid skrevet til dem efter et svar.

Foreløbig tak.

Er der nogen, der tør lave en sammenligning mellem Nokia 9500 og IPAQ 6340?