Avatar billede krustytk Nybegynder
10. december 2004 - 14:51 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til ikoner pile knapper ovs. div. smågrafik

Hej. jeg søger en der kan hjælpe med at lave noget grafik til vores side. vi har fået en til at lave en del af designet men han kan desværre ikke hjælpe mere.

Og nu til den triste del. vi ka ikk betale os fra det da vi ikke har penge til det. men jeg er villig til at ofre en ordenligt omgang points for det. (antal points er op til dig)

Kunne der findes en bamhjertig sjæl derude der vil hjælpe os?

Ved ikke hvordan udveklsing af info skal foregå? men hvis regnler tillader det kan jeg kontaktes på msn : KrustyTK@hapz.dk

Siden vi ska bruge ikoner ovs. til kan ses her: http://beta.hapz.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
10. december 2004 - 18:27 #1
Jeg vil gerne hjælpe men er ikke på msn - skriv jeres ønsker og vi kan snakke om det. Hvis I har designet som en photoshop-fil kan I sende den til weblex(at)frac.dk
Avatar billede krustytk Nybegynder
15. december 2004 - 17:26 #2
Andre bud?

weblex svare ikk igen på mails :S
Avatar billede weblex Nybegynder
15. december 2004 - 20:26 #3
Mjahh... jeg kan godt se jeg er lidt sløv her :o/ Der har ligesom været et par andre projekter, der har har trukket mere - beklager.

Men hvad med at kigge her:

http://interfacelift.com/icons-win/

Måske er der noget brugbart?
Avatar billede weblex Nybegynder
15. december 2004 - 21:42 #4
Og så fik jeg allivel revet mig lidt op ved hårrødderne...:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10427
Avatar billede krustytk Nybegynder
16. december 2004 - 11:26 #5
Hmm jeg brugte dig link istedet og har fundet en del ikoner som jeg ku li.. er det i orden hvis vi dele pointsne?
Avatar billede weblex Nybegynder
16. december 2004 - 18:16 #6
Det er helt i orden :o)