Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 08:00 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Server script

Jeg står og mangler et script der kan:

Tænde og slukke en counter-strike server
+ Restart
+man kan ændre i cfg filerne

og det skal somsagt køre i php + gerne sådan at man logger ind og så kan man rode ved sin server.

Nogle der ligger eller ved hvor der er sådan et script ?
Avatar billede zyxep Nybegynder
10. december 2004 - 09:22 #1
ja men så går du bare igang med at lave en socket..

og måske kode et lille program i C/C++ som kan gøre det bedst..½
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 09:26 #2
Du kan næsten være sikker på at hvis det findes i php er det IKKE GRATIS.
Men du kan evt. prøve www.google.com -> servercontrol + php
Men et stykke software, f.eks. en RemoteAdmin som RealVNC, ville være bedre egnet til dit formål.
Og ellers skal du ud i noget syret sockets kodning som zyxep nævner.
Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 11:14 #3
Og det er så derfor jeg spørger her. da jeg ikke ved en skid om alt det der *G*
Avatar billede zyxep Nybegynder
10. december 2004 - 12:33 #4
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
10. december 2004 - 18:29 #5
jeg har så du kan ændre i dine cfg'er  /fixit
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:01 #6
madsjuhler så skal du poste scriptet herinde, ifølge E*'s regler.
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
10. december 2004 - 19:13 #7
og?
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:15 #8
og så gør det...
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
10. december 2004 - 19:16 #9
TPD. du tror vel ik jeg gider paste et script jeg har brugt timer på. Optimist
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:17 #10
tjaa, men så må du heller ikke få point får det.
Og hvorfor lagde du så et svar ?
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
10. december 2004 - 19:20 #11
omg.. pak nu sammen. du kan ik selv svare så hvorfor bliver du her så ??
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:21 #12
og *lol*

havde overset det med CS ... kig evt. på http://www.wickedservers.com/guides/cstrike/rcon/how2.php
og
www.phprcon.net

det er måske det du søger
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:22 #13
madsjuhler

1. fordi jeg gerne vil se din kode
2. fordi hvis du får point får det, så får du en co-admin anmeldelse i nakken.
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
10. december 2004 - 19:29 #14
omg. tag dig sammen. hvis ajay er intreseret i koden kan han skrive det også kan han få den. Du er da vel ik så optimistisk at tro jeg vil smide en kode på dette site som jeg selv har brugt meget meget lang tid på. så vær min gæst og pus en admin på mig for jeg bestemmer selv om jeg vil smide den.
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
10. december 2004 - 19:30 #15
og btw så er du ik co-admin. bette venne
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:45 #16
Ref: http://www.eksperten.dk/spm/569887

ejay, du kan vist godt igonerer madsjuhler's svar.
Men giv noget respons på de "rcon" links.

Har ikke lige selv en cs-server at teste på :~)
Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 19:48 #17
madsjuhler
jeg er int. min mail er admin@cscenter.dk eller bare post her.
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:49 #18
Regler for brug af eksperten.dk

1. Det er ikke tilladt at:

#12  tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.
#13  tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Ref: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 19:52 #19
husk nu det sidste jeg skrev ikke  ( eller bare post her )
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:53 #20
jo, det var nu også ment mod madsjuhler

Men hvis du læser http://www.eksperten.dk/spm/569887 , så kan man næsten konkludere at du vil få et eller andet han har downloadet fra nettet, da han efter eget udsagn ikke kan finde ud af at kode php.
Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 19:54 #21
Bare jeg får noget der virker så er jeg tilfreds ;)
Avatar billede morteeart Nybegynder
10. december 2004 - 19:56 #22
hov, sorry

linket til phpRCON var forkert. prøv http://server.counter-strike.net/phprcon/
vil gerne vide om det virker, så jeg kan anbefale det til andre.
Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 19:58 #23
har prøvcet rcon og ja det virker
Avatar billede ejay Novice
10. december 2004 - 19:58 #24
men det er ikke til at starte og stoppe en server.
Avatar billede morteeart Nybegynder
11. december 2004 - 03:18 #25
er ikke lige cs-server eksperten, men hvordan vil du definere "starte og stoppe en server"

Som at starte hlserver.exe på maskinen, eller tænde og slukke ?

Det sidste erihvertfald ikke muligt, og jeg er ikke helt sikker på om et serverside script kan starte en application.

En nok så vigtig info er om din cs-server er på UNIX eller Win32 host ?
Avatar billede ejay Novice
11. december 2004 - 05:12 #26
lol jo det er muligt... alle de andre hosts ? har det .. og ja det er med at starte opg STOPPE en server ... har set et script engang men kan ikke finde det mere
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. december 2004 - 12:20 #27
kommet videre ?

Hvis du kender nogle host som har det, så send dem da en email, de plejer da at ville svare på sådanne, og hvis det er freeware er det jo ikke et problem.
Avatar billede morteeart Nybegynder
14. december 2004 - 12:20 #28
btw. skriv lige om madsjuhler's ting var fake or not.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2004 - 12:27 #29
Man kan da godt starte en appz på en unix server gennem PHP, men der vil måske være lidt problemer med sikkerheden, så tror du skal igang med "sudo"
Avatar billede ejay Novice
14. december 2004 - 15:24 #30
har ikke modtaget noget fra mads morteeart
Avatar billede ejay Novice
07. december 2014 - 12:54 #31
Lukket