Avatar billede lkt Juniormester
09. december 2004 - 12:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette indhold på SD-kort

Hvordan sletter jeg mine billeder på mine SD-kort. Jeg har fået ny computer med kortlæser, før brugte jeg en dockingstation til at overføre mine billeder til komputeren. Her kunne jeg krydse af, om billederne også skulle slettes fra kortet. Den funktion, synes jeg ikke at kunne finde når jeg bruge kortlæseren.

Når jeg prøver at slette billederne på kortet, skriver computeren til mig, at kortet er skrivebeskyttet, hvordan kan jeg slå det fra, så jeg kan komme til at tage flere billeder?
Avatar billede peet-49 Novice
09. december 2004 - 12:39 #1
Du markerer alle billeder, og tryk slet.
Avatar billede peet-49 Novice
09. december 2004 - 12:40 #2
Højreklik på kortet i denne computer-egenskaber-fjern markering skrivebeskyttet.
Avatar billede peet-49 Novice
09. december 2004 - 12:41 #3
Du kan også slette billder på cameraet i menuen. (erase)
Avatar billede lkt Juniormester
09. december 2004 - 12:51 #4
Jeg kan ikke slette billederne på cameraet, det gjorde jeg tidligere, men displayet er gået i stykker, og det koster 1.700,- at få ombytte cameraet, så det må desværre vente lidt.
Avatar billede zenze Nybegynder
09. december 2004 - 22:03 #5
Hvis kortet er skrivebeskyttet, så skal du skubbe den lille tap, der sidder på den ene side af kortet. Derefter kan du slette indholdet.
Avatar billede lkt Juniormester
10. december 2004 - 11:10 #6
Zence til du give et svar, for det var netop det der var galt.

Jeg synes også jeg havde prøvet at det andet, men troede måske jeg havde gjort det forkert.
Avatar billede zenze Nybegynder
10. december 2004 - 12:12 #7
Ja, tak - og god jul!
Avatar billede zenze Nybegynder
10. december 2004 - 12:12 #8
Nå, det skulle da være et svar.