Avatar billede mongaard Nybegynder
07. december 2004 - 15:05 Der er 1 løsning

ask-flet i skabelon

Jeg sidder med et dokument der indeholder både FILLIN- og ASK-felter. Det der indtastes i ASK-feltet genbruges flere gange i dokumentet. Når dokumentet gemmes som .dot og åbnes køres kun FILLIN-felterne. Når jeg åbner det som .doc og trykker ctrl-a og F9 køres begge felttyper igennem.
Er der et godt bud på hvorfor og især hvad der kan gøres for at få det hele til køre i en .dot-fil.

mvh
Kristian
Avatar billede rvm Nybegynder
08. december 2004 - 08:24 #1
Det er kun Fill-in, der virker i en skabelon - altså når man laver et nyt dokument på baggrund af skabelonen. Hvis du gerne vil have, at indholdet fra Fill-in felterne gentages andre steder kunne du bruge feltet Ref (sætte bogmærker udenom Fill-in felterne, så Ref-feltet kan referere til dem)