Avatar billede lordofmankind Nybegynder
06. december 2004 - 17:09 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til hjemmeside.

X Jeg har lavet:
www.poweryoga.dk
www.hatha.dk
www.naturterapi.dk

men jeg vil gerne have at baggrunden er hvid når man trykker på et menu-link. Den er som man kan se, jo sort nu.
Hvordan gør man det?

Og jeg har fået at vide at min resolution ikke er optimal til alle browsere. Hvordan gør jeg den optimal?
Avatar billede flintstone Novice
06. december 2004 - 17:49 #1
Æhhhhhhhhhh...........???  Ret i din flashfil eller få dem der har lavet den, til at rette den.
Den transition, der kommer når du trykker, skal måske minimeres.
Avatar billede flintstone Novice
06. december 2004 - 17:50 #2
Hmmmm......lidt underligt, at du spørger om det samme 2 gange. c"o)
Avatar billede flintstone Novice
06. december 2004 - 17:51 #3
Læg evt. et link til din *.swf, så kan jeg prøve, og jeg siger prøve, at kigge på den.
Har ikke den store erfaring, men vil gerne kigge på den for dig.
Avatar billede olebole Juniormester
08. december 2004 - 02:38 #4
<ole>

Med al respekt: Har du ikke erfaring nok til at skrive:
  <a href="http://www.poweryoga.dk/fp001.swf">HER</a>
er det sikkert ikke nok til at gøre noget ved den. Det er ikke nok at kikke på den - du skal finde ud af at åbne den og hente hele indholdet ud  :)

lordofmankind >> Det er kun noget, der kan ordnes, hvis du - eller firmaet, der har leveret Flash-filmen - har den oprindelige .fla-fil

/mvh
</bole>
Avatar billede flintstone Novice
09. december 2004 - 00:31 #5
olebole -> Ork jo. Tak for tilliden, du. Vi kan jo ikke alle lige dygtige. Og desuden HAR jeg et program, som kan netop det ,at åbne *.swf med alt det som *.fla'en indeholder.

"Over and out" af denne tråd.
Avatar billede olebole Juniormester
09. december 2004 - 00:37 #6
Den er lavet temmelig professionelt - og derfor kan din decompiler formodentlig ikke se, hvad der foregår i .swf'en. I hvert fald er det ikke svært at undgå  :)

Kan du åbne den med en decompiler, skal du alligevel til at bygge en helt ny .fla, efter indholdet i .swf'en er ekstraheret ... jeg har også rodet med Flash-decompilers  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
09. december 2004 - 00:39 #7
... og det var såmænd ikke for at fornærme dig, men det _er_ ikke så ligetil at gøre.
Desuden var det at finde .swf'en altså noget, de fleste kan finde ud af - hvad enten de har kodet en enkelt linie eller ej  :)
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
12. december 2004 - 18:48 #8
Ok. jeg tænkte det nok. Men ellers tak for hjælpen. Jeg dropper det. Men læg lige et svar alligevel for jeres hjælp..
Avatar billede olebole Juniormester
12. december 2004 - 19:49 #9
... lagt  :)
Avatar billede flintstone Novice
13. december 2004 - 02:22 #10
Okay!