Avatar billede thehaahr Nybegynder
06. december 2004 - 16:58 Der er 8 kommentarer

Julepriser på computere?

Et kort spørgsmål... er der noget at hente ved køb af bærbar PC efter jul? eller er der ingen foskel, vil jo så gerne have en snarest.
Peter
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. december 2004 - 17:07 #1
køb evt. med prisgaranti.. hvis det altså også gælder på udsalgsvarer???
Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2004 - 17:49 #2
Generelt er der jo billigere i Januar - men vent da til folk fortryder deres julegave også køb den burgt ;)
Avatar billede thehaahr Nybegynder
06. december 2004 - 18:02 #3
Tjoo... den med den brugte er ikke helt dum, men helt konkret... er der så nogen forskel på før og efter 1.januar priserne?
Avatar billede freehelp Praktikant
06. december 2004 - 18:17 #4
Hardware er noget af de få ting som ikke vil komme på udsalget i januar. Problemt er at forhandlerne har ikke har ret stor profit på dette område. Og skal de nedsætte ting med 5-15 % er det tæt på de sætter penge til
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. december 2004 - 21:02 #5
ellers må man satste på kø tilbud, (hvis man gider det)
:O)
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:51 #6
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 13:17 #7
er det blevet billigere..??
:O)
Avatar billede freehelp Praktikant
18. januar 2005 - 12:02 #8
Kunne man forestille sig en feedback her - eller skal dette spørgsmål også hengå i rækken af uafsluttet!??