Avatar billede jamstrup Nybegynder
06. december 2004 - 14:30 Der er 7 kommentarer

Spejlvendt skærm

Har lige købt en ipaq 3630 brugt, men når den starter, er skærmen spejlvendt, har opdateret rom, det hjælper ikke.
Hjælp plzzz
Hilsen
Jamstrup
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. december 2004 - 14:46 #1
Er det 1. april idag ?
Avatar billede jamstrup Nybegynder
06. december 2004 - 15:00 #2
Det må du meget undskylde, jeg spurgte faktisk for at få hjælp, ikke for en ignorant kommentar, hvis dette er måden, så glemt mit spørgsmål.
Hilsen
jamstrup
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. december 2004 - 15:03 #3
UNDSKYLD - men samme trix brugte jeg for at par år siden på nogle kolleger for nogle år siden... på en PC skærm...
Avatar billede jamstrup Nybegynder
06. december 2004 - 15:07 #4
alt forladt, du kunne lige have tilføjet ;-)
har du en løsning ?
Hilsen
jamstrup
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. december 2004 - 15:38 #5
Kender NIX til sådan en dims...  >8-(
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 16:45 #6
Prøv at se her: http://www.ipaqrepair.co.uk/ipaqpart72.html
Måske det er noget???
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2005 - 09:47 #7
lav en hard reset i bunden af din ipaq i venstre side er der en lille skyde låge inde bag den er der en skyde kontakt skub den til siden og tilbage igen nu er ipaen sat tilbage til fabriks indstillinger