Avatar billede plato Juniormester
05. december 2004 - 21:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Filmfreak søges.

Hejsa NG.

Vi søger en filmfreak til at køre en blindtest på www.filmnet.dk
Vi vil gerne have så meget feedback som overhovedet muligt. Ikke på selve koden men indholdet.

Hvad mangler
Hvad kan gøres bedre
Skal vi koncentrere os specielt om nogle felter
Hvad er ikke nødvendigt
osv.

Brug en uges tid på det, så vi kan få en ordentlig omgang.

Håber der er nogle stykker der har lyst.
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2004 - 21:10 #1
Hvad mener du med "blindtest"?
Avatar billede agertoft Nybegynder
05. december 2004 - 21:29 #2
Der menes vel blackbox-test eller brugertest ;)
Avatar billede plato Juniormester
05. december 2004 - 21:30 #3
Jeg mener at vi kan sagtens sætte os selv til at kigge siden igennem. Men vi kender siden. Det skal være én der ikke har set siden før. Førsthånds indtryk.
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2004 - 21:31 #4
Joo hmmm, man får i hvert fald ikke så meget ud af at se den med lukkede øjne ;D
Avatar billede plato Juniormester
05. december 2004 - 22:36 #5
Hehe ;)

Brugertest it is..
Avatar billede jansen82 Nybegynder
05. december 2004 - 23:03 #6
Ser faktisk rigtig god ud!! Men synes der mangler profiler på skuespillerne...
Så når man går ind på en film, kan man klikke på diverse skuespillere, instruktøre osv... og se hvilket film de har lavet, eller været med til!!
Men ellers synes jeg det ser godt ud, god og overskuelig... Men vil nok ikke få mig til at bruge imdb.com mindre!! Desværre, det er jo den ultimative filmsite!!
Men i får sku 10 fra mig af... 11 hvis i havde profiler på skuespillerne!!
Avatar billede plato Juniormester
05. december 2004 - 23:54 #7
jansen82.

Tak for din ros. Imdb regner vi nu heller ikke med at slå. ;)
At der mangler skuespiller-index er klart. Men arbejdet med det er en enemands-forstilling, derfor er det aldrig blevet til noget. Måske man bare skal tage lidt af gangen.
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. december 2004 - 00:01 #8
Ja, det er jo heller ikke meningen at I skal prøve at ligne imdb. Der skal jo rigtigt meget til før man vil erstatte imdb med en anden side.
Det I skal satse på er at gi' noget som imdb ikke kan. At være et suplement til imdb.

Det I blandt andet kan er at skrive på dansk, anmelde film set med danske øjne, og følge danske premiere og udgivelses -datoer.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
12. december 2004 - 18:33 #9
Jeg kiggede da også siden lige igennem, meget gode andmeldelser :D.

Men jeg får et kedeligt indtryk og vil væk fra siden pga. den farver. Det er kun grå og den blå i har, Den blå farver trækker lidt op, men 2 min senere er den også trist at se på..

Topmenuen eller hvad i vil kalde det, der hvor der står forsiden nyheder osv.. Jeg opdagede at der var en efter 5 min, fordi farverne igen er kedelige og utiltrækkende... Ikke for kun hugge ned på jeres farver, men det er det "dårligste" jeg så på den side. Og ville bare fortælle det til jer, ellers super side.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
12. december 2004 - 18:34 #10
Måske skulle jeg have kigget efter taste fejl, men spørg hvis i ikke forstår...
Avatar billede plato Juniormester
13. januar 2006 - 17:14 #11
Lukket. Ikke relevant.