Avatar billede kanusti Novice
05. december 2004 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slet søgetekst

Hey

Hvordan sletter man den tekst som der er i ens søgefelt i f.eks. Google. Den skriver alle de ting man allerede har søgt, når man starter med at søge et nyt ord og er det ikke muligt at slette dette ? Ligesom man kan slette sin searcg bar i interne exploren ?
Avatar billede fuldstop Nybegynder
05. december 2004 - 19:06 #1
Funktioner - Internetindstillinger - Indhold - Autoudførelse - ryd formularer / ryd adgangskoder
Avatar billede coolpool Nybegynder
13. december 2004 - 15:52 #2
Prøv evt. og slet dine Internet filer. Værktøjet->Internet Indstillinger->Slet Filer.
Hvis det ikke virker så prøv at slette din Historie.

Det ville være mit bud.. Ellers ved jeg det ikke.

//Coolpool
Avatar billede kanusti Novice
13. december 2004 - 23:00 #3
Smukt fuldstop smid det lige som svar så er der point
Avatar billede kanusti Novice
14. februar 2005 - 16:14 #4
Jeg tager dem tilbage nu Fuldstop !! hvis du skulle se det her så skriv så må vi lige finde ud af en måde at give dig dem på. Er træt af at se dem som point ude og jeg ved ikke om du overhoved kommer herind igen ? Det er over 2 måneder siden nu ?