Avatar billede lacosanostra Nybegynder
05. december 2004 - 11:09 Der er 6 kommentarer

Design af 5 stks. GIF bannere IDAG!

Hey

Vi står og skal bruge 5 stks GIF bannere i 5 forskellige størrelser IDAG. Vores tidligere grafiker har brændt os af og derfor er vi temmelig meget i tidspres nu.

Bannerne laves for en dansk mobilshop og skal indeholde oplysninger omkring et produkt som vi køre en kampgane på.

Opgaven er selvfølgelig betalt ... inden for rimlighedens grænser. ;-)

Hvis begge parter er tilfredse med resultatet er der en stor sansynlighed for at du også vil blive brugt til fremtidige projekter.

Hvis dette har din interesse så smid en besked med din mail eller MSN addy, så vi kan snakke mere. Hvis du har referencer jeg kan se ville det være en fordel.
Avatar billede expnet Seniormester
05. december 2004 - 11:24 #1
msn[@]web-system.dk
Avatar billede flashers Nybegynder
05. december 2004 - 12:05 #2
skal det være gif hvad med flash
Avatar billede lacosanostra Nybegynder
05. december 2004 - 12:08 #3
flashers >> Det SKAL være i GIF
Avatar billede Kengun Praktikant
05. december 2004 - 12:10 #4
Vennligst klik mit nick for kontaktinformation og referencer.
Avatar billede Kengun Praktikant
05. december 2004 - 18:13 #5
fået gang i noget?
Avatar billede Kengun Praktikant
06. december 2004 - 11:48 #6
cool :o)