Avatar billede larsen89 Nybegynder
04. december 2004 - 12:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Nyhedssystem - find og installer

Står uden den store mønt på lommen, og leder efter et nyhedssystem, så skribenterne på sitet kan smide nyheder op, ved bare at logge ind og vælge noget som "tilføj" osv...

1. Vil gerne vide om jeg kan finde sådanne filer/programmer?

2.En præcis gennemgang af, hvordan jeg får det til at virke og afprøvet. - Bruger stones webwriter.
Avatar billede jensb Nybegynder
04. december 2004 - 13:02 #1
Har dit webhotel ASP eller PHP understøttelse?

Man kan sikkert sagtens finde nogle færdige systemer, men så kræver det alligevel at man sætter sig lidt ind i det, for at få det tilpasset til sites design. Så man kan næsten lige så godt lave det selv.

Hvis du har mulighed for ASP, så kig eventuelt her: http://www.html.dk/tutorials/asp/
Hvis du bruger en times tid på at gennemgå lektion 17-22, så er der alt hvad du har brug for. Og bagefter vil du nemt kunne lave det du har brug for.
Avatar billede larsen89 Nybegynder
04. december 2004 - 14:45 #2
1go understøtter næppe ASP...

Vil høre om nogen kender til sites med "skabeloner" af nyhedssystemer, eller så skal jeg igang med Access..
Avatar billede jensb Nybegynder
04. december 2004 - 15:10 #3
Ok, kan se at der skulle være PHP.

Prøv at sae om du kan bruge det her : www.webmaster-debat.dk/viewtopic.php%3Fp%3D264+php+nyhedssystem+download&hl=da" target="_blank">http://www.google.dk/search?q=cache:6RfJ4bdHgEkJ:www.webmaster-debat.dk/viewtopic.php%3Fp%3D264+php+nyhedssystem+download&hl=da