Avatar billede lordofmankind Nybegynder
03. december 2004 - 23:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til lidt html.

Jeg har lavet disse sider: (downloadet templates selvfølgelig).

www.poweryoga.dk
www.hatha.dk
www.naturterapi.dk

Hvis man kigger under f.eks akupunktur på www.naturterapi.dk
Kan man se at de lidelser som WHO anbefaler aku mod, står med en linies mellemrum. Hvis jeg går i notepad og prøver at få dem på række lige under hinanden klodser de istedet for sammen som en lang sætning.
Hvad skal jeg så gøre for at de kommer lige under hinanden?
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 23:48 #1
Det var ikke muligt at man kunne få html koden på den side du omtaler ?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
04. december 2004 - 00:11 #2
Jo klart:

<P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial" SIZE="12" COLOR="#FF3300"><A HREF=""><B>Akupunktur</B></A></FONT>
<font color="#2C4667" size="12">Akupunktur stammer fra Asien (mere præcist hvor ved man ikke med sikkerhed) og har været udøvet i ca.5000 år. Det er dog først fra midten af dette århundrede det kom til vesten.
<font color="#FF3300" size="12">Der er ingen bivirkninger ved akupunktur</font>
Akupunktur behandler ikke blot symptomer, men også i høj grad ÅRSAGEN til symptomer og sygdomme.
WHO (verdens sunhedsorganisationen) har udarbejdet en liste over lidelser, der med fordel kan behandles med akupunktur:
Ansigtssmerter
Bihulebetændelse
Cardiac spasmer
Eksem
Frossen skulder
Hovedpine
Hormonelle lidelser
Højt blodtryk
Immunsygdomme
Iskias
Ledegigt
Lidelser i sanseorganer
Mavelidelser
Mavesyre
Mavesår
Menstruationsproblemer
Migræne
Rygsmerter
Tennisalbue.
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 00:15 #3
Prøv:

<P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial" SIZE="12" COLOR="#FF3300"><A HREF=""><B>Akupunktur</B></A></FONT>
<font color="#2C4667" size="12">Akupunktur stammer fra Asien (mere præcist hvor ved man ikke med sikkerhed) og har været udøvet i ca.5000 år. Det er dog først fra midten af dette århundrede det kom til vesten.
<font color="#FF3300" size="12">Der er ingen bivirkninger ved akupunktur</font>
Akupunktur behandler ikke blot symptomer, men også i høj grad ÅRSAGEN til symptomer og sygdomme.
WHO (verdens sunhedsorganisationen) har udarbejdet en liste over lidelser, der med fordel kan behandles med akupunktur:
Ansigtssmerter<br>Bihulebetændelse<br>Cardiac spasmer<br>Eksem<br>Frossen skulder<br>Hovedpine<br>Hormonelle lidelser<br>Højt blodtryk<br>Immunsygdomme<br>Iskias<br>Ledegigt<br>Lidelser i sanseorganer<br>Mavelidelser<br>Mavesyre<br>Mavesår<br>Menstruationsproblemer<br>Migræne<br>Rygsmerter<br>Tennisalbue.
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 00:15 #4
Hmm det kunne den sq ikke li :D
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 00:16 #5
Pointen er at du sletter dit "Enter" og indsætter <br> mellem dem:

Eks.:

Ansigtssmerter
Bihulebetændelse

Bliver til

Ansigtssmerter<br>Bihulebetændelse
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 00:28 #6
Noget der virker ?
Avatar billede flintstone Novice
04. december 2004 - 01:34 #7
Må man dryppe lidt malurt i bægeret? Synes ikke det er så smart, at menuen "blackouter" når man skifter imellem de forskellige menupunkter. Ellers er siden meget fin.
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 01:41 #8
flintstone ->
kunne være du skulle smide dit svar her i stedet:
http://www.eksperten.dk/spm/567779

;)
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2004 - 01:41 #9
Rettelse ... din kommentar
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
04. december 2004 - 06:44 #10
Hehe...jo det lykkedes skam:-)
tusind tak for hjælpen tjaz