Avatar billede bahando Nybegynder
03. december 2004 - 19:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Limmited or no connectivity!!

Hejsa. Har sat et nyt bundkort i min computer (Asus P4P800-VM) efter en række problemer med min comp. Fik den fint op og køre og reparerede windows så det kunne køre med det nye bundkort. Men jeg kan ikke rigtig få mit internet op og køre.
Jeg har frakoblet XP's firewall og har også prøvet at lukke Northon antivirus og firewall ned, men der sker ikke noget! Jeg har en D-link 614+ router tilkoblet min adsl forbindelse og kan godt logge på nettet med min bærebare - både trådløst og via LAN, men jeg kan ikke komme på med min stationære computer som jeg lige omtalte. Jeg har sat DHCP til så det er ikke derfor! Udover det nye asus bundkort er det en medion pentium 4, 2Ghtz og jeg køre Windows XP professional...
Håber der er en derude der sidder med et svar...
MVH.
Avatar billede bahando Nybegynder
03. december 2004 - 19:26 #1
Nå ja netkortet er et Intel(R) PRO/100 VE network connection.
Avatar billede bahando Nybegynder
04. april 2005 - 18:11 #2
....