Avatar billede majha Nybegynder
02. december 2004 - 22:18 Der er 17 kommentarer

Bærbar

Er der nogen, som har nogle gode fif til hvad man skal kigge efter hvis man skal ud at købe ny bærbar..?

Den skal gerne have en stor "forholdsvis" processer:-)
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 22:21 #1
Avatar billede vialli09 Praktikant
02. december 2004 - 22:36 #2
Vil helt klart råde dig til at købe m. centrino processor, 1. mindre varmeudvikling, 2. længere batterilevetid, 3. trådløst net. Derudover vil jeg stærkt anbefale at købe en bærbar med grafikkort(altså ikke et delt grafikkort). Ellers synes jeg også at designet er meget vigtigt, man kigger jo trods alt meget på den både når den er tændt og når den ikke er. Håber det hjælper lidt. PS: KØB IKKE MEDION
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2004 - 08:09 #3
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Generelt IT :: Søgemaskiner :: Bærbar

Måske du skal bruge den rigtige kategori næste gang ;)
Avatar billede majha Nybegynder
03. december 2004 - 08:39 #4
ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2004 - 20:10 #5
kan ikke lade være: http://desktop.google.com ;D
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 19:02 #6
Avatar billede plazm Nybegynder
12. december 2004 - 19:07 #7
altså Dell's maskiner er generelt gode, men ville tage en centrino, eller evt centrino M hvis du vil spare lidt penge, men stadig have lang batteritid
Avatar billede plazm Nybegynder
12. december 2004 - 19:07 #8
mente Celeron M
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 20:09 #9
Plasm
Er det samme Konfigurering som jeg skrev før, hos Dell koster den 9448,00

undskyld til Majha jeg lige braser ind ;0)
men hvad skal du bruge din bærbar til er det alm. kontorbrug, eller ??

;0)
Avatar billede vialli09 Praktikant
12. december 2004 - 20:14 #10
@streetboy

Kan også kun anbefale dell's hardware, har aldrig hørt nogle haft problemer. Samme høje standard skal du dog ikke forvente af deres kundeservice! Men jeg vil helt klart anbefale at du køber en med centrino processor; men den i dit linket er også god samtidig med at den er billig
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 20:26 #11
Vialli09

Kundeservice ...er hvis en by på Lars tyndsk.. mark for flere leverandører

;0)
Avatar billede vialli09 Praktikant
12. december 2004 - 20:32 #12
Må nok sige at jeg har snakket med mange forskellige kundeservices, og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget værre end dell, håber aldrig jeg får brug for deres hjælp igen
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 20:37 #13
Vialli

nu bliver jeg nysgerrig...men hvad hjælp var det??
:0/
Avatar billede vialli09 Praktikant
12. december 2004 - 20:44 #14
Puha det kommer til at tage lang tid hvis jeg skal nævne det hele. Men kan sige at der var en fejlleverance, hvor servicen efterfølgende var meget dårlig, både fra dell men også fra det pågældende budfirmaet. Derudover må jeg sige at kontakten med dells kundeservice har været direkte dårlig fra alle pånær en, som var den sælge jeg købte mit system af. Har fået sendt en klage til dell via sælgeren
Avatar billede streetboy Nybegynder
12. december 2004 - 20:59 #15
Vialli
Det er ikke en god reklamme :0(
Avatar billede vialli09 Praktikant
12. december 2004 - 21:02 #16
Kan man ikke ligefrem sige. Dem jeg kender har kun haft problemer med dells kundeservice
Avatar billede streetboy Nybegynder
14. december 2004 - 15:52 #17
Hej Vialli09

jeg skylder da hvis, lidt point for svar
har oprettet et nyt link her for ligesom, at hører om andre har har samme, oplevelse
http://www.eksperten.dk/spm/570652

;0)